کد خبر: ۱۰۱۰۲۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۲۹ آذر ۱۳۹۱
واكنش راديوفردا به فاجعه ي اخير خاندان هاشمي؛
انتشار يك فايل صوتي كه حاوي مكالمات مهدي هاشمي با يك ضد انقلاب فراري به نام نيك آهنگ كوثري با محتوايي بسيار نامتعارف و همسو با جريانات ضد انقلاب برانداز و حاميان آمريكايي – انگليسي شان است با واكنش هاي مختلفي روبرو شده است كه راديوفردا هم واكنش خود را به سبك "‌راديوفردا " بروز داد !
به گزارش راديوديروز حكايت گل بودن و به سبزه نيز آراسته شدن ،‌حكايت اتهامات و افشاگري هاي عليه خاندان هاشمي طي سال هاي اخير و خصوصا ماه هاي اخير است .

هاشمی بهرمانی

شايد اگر مهدي هاشمي در همان انگلستان امنيت كافي از دست نيروهاي پليس بين الملل و نيز برخي شاكيان بين المللي ( در برخي حوزه ها همچون حوزه هاي اقتصادي ! ) داشت هرگز اين ريسك را نمي كرد كه به ايران برگردد يا حداقل زودتر از اين ها كانون گرم خانواده ي هاشمي را گرم تر مي كرد !
با انتشار صوتي كه حاوي مكالمه ي مهدي هاشمي با يك ضد انقلاب فراري است و طي آن مهدي هاشمي ،‌فرزند اكبر هاشمي رفسنجاني ، رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام كشورمان با بدترين لحن به نظام حمله مي كند و در مورد خود و پدرش و اقداماتي كه در جريان فتنه ي براندازي سال ۸۸ عليه نظام و رهبري داشته اند سخنان شگفت انگيزي را به زبان آورده است ( كه البته چندان هم درو از انتظار نبود ) واكنش هاي مختلف و متعددي به اين خبر صورت گرفته است .
بر همين اساس خانواده ي هاشمي كه طبيعتا اين خبر را مثل ساير اتهامات مهدي ، گل پسرشان (!) تكذيب كرده اند !
اما واكنش راديوفردا به اين خبر در نوع خود جالب بود . راديوفردا كه تا پيش از اين مدافع سرسخت مهدي بوده ( و هنوز هم هست ! ) و حتي در دوران بازداشتش در كشورمان بار ها از وي حمايت كرده بود و حتي نسبت به سلامتي وي ابراز نگراني مي كرد و خلاصه رفيق نيمه راه مهدي نبود ... اين بار هم به سبك " راديوفردا " از وي و خاندان هاشمي دفاع كرد .
به طوريكه راديوفردا در گزارش بخش مجله ي شبانگاهي شنبه شب ( ۲۵ آذر ماه ) خود بار ديگر گفت هاشمي و جريان سياسي كه از قدرت رانده شده اند بايد به صحنه ي قدرت برگردند !
راديوفردا در همين راستا مصاحبه اي با يك عضو سابق اعتماد ملي و از حاميان فتنه و نيز علاقه مندان به جريان هاشمي ترتيب داد تا بار ديگر ارادت خود را به خاندان هاشمي نشان دهد و البته در سيل هجمه هاي رسانه هاي داخلي به اين خانواده ، ضمن سانسور نسبي خبر مربوط به خيانت مهدي هاشمي ، مرهمي بر زخم هاي اين خانواده گذاشته باشد !
راديوفردا در اين گزارش مدعي شده است كه براي پيشرفت ايران بايد بار ديگر هاشمي و جريانات سياسي اطراف وي به قدرت بازگردند و كشور از دست بي تجربه هاي تندرو و افراطي خارج شود !
( البته كه با وجود گوهر هاي گرانبهايي همچون مهدي هاشمي كه از نزديكان هاشمي رفسنجاني هستند ، بهترين گزينه براي غرب و دشمنان نظام و نيز راديوفردا ، بازگشت هاشمي به قدرت خواهد بود ! )
البته راديوفردا هنوز در حاليكه بسياري از رسانه هاي داخلي و خارجي واكنش هاي گسترده اي در راستاي رد يا تاييد اين صوت منتشر شده از سوي نيك آهنگ كوثر ( در گفت و گو با مهدي هاشمي ) بروز داده اند ، هيچ واكنشي مبني بر تاييد يا رد آن نشان نداده است و فعلا ترجيح به سكوت و ارزيابي شرياط و نهايتا موضعي نهايي خواهد گرفت !
موضعي كه شايد بر اساس برخي پشت پرده ها و يا قدرداني از زحمات و الطاف مهدي هاشمي به صاحبان آمريكايي راديوفردا باشد ... !
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها