کد خبر: ۱۰۰۵۸۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۲۷ آذر ۱۳۹۱
حتی در روزهای نیمت نشینی مستدام میلاد هم روی سکوها شنیده می شد و میداودی بازیکن محبوبی بود که هواداران هر لحظه منتظر قدرتنمایی اش بودند
میلاد میداوودی
به گزارش 598 به نقل از سایت گل- درتمام روزهایی که میلاد میداودی در استقلال حضور داشت تمام طرفداران استقلال از او به عنوان اسلحه مخفی و کارگشایی یاد می کردند که با ضربات آزاد و کارهای خاصش در زمین می توانست لقب واویلا را از آن خود کند.عجیب اینکه این لقب حتی در روزهای نیمت نشینی مستدام میلاد هم روی سکوها شنیده  می شد و میداودی بازیکن محبوبی بود که هواداران هر لحظه منتظر قدرتنمایی  اش بودند.
 
آخرین بار واویلا در دیدار با پیکان جواب داده بود و به نظر می رسید از این پس ستاره سبزه آبی ها که چهره اش در تصویر  بازیکنان ادیت نشده تیم ملی ایران در بازی های کامپیوتری تکرار شده است(!) رو خواهد آمد و برای خود جایی در ترکیب اصلی پیدا خواهد کرد.
 
این اتفاق البته هرگز رخ نداد و با وجود کش و قوس هایی که در خصوص ماندن یا رفتن میداودی شنیده شد سرانجام با قطعیت یافتن جدایی این بازیکن هواداران آبی پایان واویلا را در میانه لیگ دوازدهم به چشم دیدند.
 
پس از این اتفاق بسیاری یاد روزهای باشکوه ورود میلاد به استقلال افتادند؛آن روزهایی که ستاره جنوب روی دست به تهران آمده و آبی خوشرنگ تری را به تن می کرد.حالاکه میداودی در چنین شرایطی از استقلال جدا شده همه یاد آن روزها افتاده اند و اینکه میلاد با چه فضای رسانه ای و با چه استقبالی به استقلال آمد و حالا در چه  شرایطی باید از این تیم خداحافظی کند.
 
یادمان نرود که در ابتدای همین فصل و زمانی که میداودی قصد جدایی از استقلال را داشت امیر قلعه نویی او را در تیم نگه داشت  اما حالا جدایی او از استقلال آن هم با دلخوری نکته ای است که برای بسیاری از دوستداران او و هواداران استقلال آزاردهنده به نظر می رسد.
 
البته شاید میلاد در تیم جدیدش احیا شود  و به قول خودش کاری کند که استقلال مثل یعقوب کریمی به دنبالش بیافتد اما  در حال حاضر تلخی نوع جدایی او از استقلال بیشتر از آن است که به روزهای خوب پیش رو دلخوش باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۰ - ۲۷ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
واویلا
واویلا
به حال لنگیها
پرسپولیس لنگی
598 لنگی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها