کد خبر: ۱۰۰۴۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۲۷ آذر ۱۳۹۱
هافبک انگلیسی اهل ترینداد و توباگو تیم استقلال گفت: «فشردگی مسابقات هم جزیی از فوتبال است و من مشکلی با این مساله ندارم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ جی لوید ساموئل درباره نشست اخیر خود با مدیرعامل استقلال اظهار داشت: «از چند وقت پیش علاقه داشتم تا دیداری با مدیر باشگاه داشته باشم و خوشحالم او را دیدم. ما درباره مسائل مربوط به فوتبال ایران و فوتبال روز اروپا با هم حرف زدیم. مدیر باشگاه از من خواست تا این جلسات در آینده ادامه پیدا کند. یکی از مواردی که در جلسه مان مطرح شد، زمان برگزاری مسابقات باشگاهی در ایران و انگلیس بود. برای مثال، در انگلیس به رغم فشردگی مسابقات، باز هم زمان مشخصی برای تعطیلات تیم ها و استراحت بازیکنان وجود دارد.»


به گزارش اوج، وی ادامه داد: «من یک بازیکن حرفه ای هستم و بدون مشکل در خدمت تیمم هستم. به هر حال فشردگی مسابقات هم جزیی از فوتبال است و من مشکلی با این مساله ندارم. سعی می کنم در ادامه مسابقات نقش موثری برای تیمم ایفا کنم. از اعتمادی که مدیرعامل به من داشت هم سپاسگزارم.»


ساموئل درباره بازیکنان جدید استقلال عنوان کرد: «من هنوز نتوانسته ام ارزیابی دقیق و کاملی از این نفرات داشته باشم اما از آنچه در بازی با سایپا دیدم، فکر می کنم همه این نفرات به تیم ما کمک خواهند کرد و در نهایت برای موفقیت استقلال می جنگند.»


وی در پاسخ به این پرسش که آیا قصد ندارد خانواده اش را به تهران بیاورد گفت: «شاید این اتفاق بیفتد. اتفاقا آقای مدیر باشگاه در جلسه ای که داشتیم؛ به من پیشنهاد داد تا سه فرزند و همسرم را به تهران بیاورم و آنها را با هزینه باشگاه به شهرهای دیدنی ایران بفرستم. مدیر باشگاه حتی از جزیره ای به نام کیش در جنوب ایران یاد کرد که شباهت زیادی به اروپا دارد و به همین دلیل مشتاق هستم در اولین فرصت به این دعوت پاسخ مثبت بدهم و همراه خانواده ام به کیش برویم. من با ایران و مردم این کشور رابطه بسیار خوبی برقرار کرده ام. ضمن اینکه در این مدت به غذاهایی مثل: شیشلیک و قورمه سبزی هم علاقمند شده ام و می توانم بگویم این دو غذا را عاشقانه دوست دارم.»


ساموئل درباره بازی استقلال مقابل گهر عنوان کرد: «در جام حذفی، شرایط با لیگ متفاوت است. ما یک بار با گهر در لیگ بازی کرده ایم اما این بازی تفاوت دارد. فکر می کنم همه ما باید بیشتر تلاش کنیم تا به اهدافمان برسیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها