کد خبر: ۹۹۷۲۶
زمان انتشار: ۲۰:۲۲     ۲۳ آذر ۱۳۹۱
به توصيه والتر زنگا قرار است كاپيتان تيم ملي فوتبال ايران جانشين بازيكن عراقي تيم فوتبال النصر شود.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ پایگاه اطلاع رسانی یورو اسپورت نوشت: جواد نکونام که عنوان بهترین بازیکن خط میانی آسیا را در اختیار دارد و از تجربه بازی در لالیگا به همراه تیم اوساسونا برخوردار است، جایگزین نشات اکرم بازیکن عراقی تیم النصر امارات عربی متحده می شود.


این پایگاه اطلاع رسانی روز چهارشنبه به نقل از یک منبع آگاه اضافه کرد: «تیم فوتبال النصر امارات عربی متحده بنا به توصیه والتر زنگا مربی ایتالیایی خود در تلاش است تا جواد نکونام بازیکن استقلال را جایگزین نشات اکرم کند.»


این منبع آگاه به یورو اسپورت اضافه کرد: «نکونام موافقت اولیه خود را برای پیوستن به این تیم اماراتی اعلام کرده است و برای این انتقال تنها انجام امور اداری و آزمایش های پزشکی باقی است تا این بازیکن ایرانی در فصل نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه آینده به تیم النصر امارات بپیوندد.»


تیم فوتبال النصر که تا قبل از دیدار با الظفره در کورس قهرمانی لیگ فوتبال امارات قرار داشت پس از شکست یک بر صفر مقابل این تیم به رده چهارم سقوط کرد.


یورواسپورت با اشاره به سوابق فوتبال جواد نکونام اضافه کرد: «این بازیکن ایرانی از تیم های اماراتی و قطر پیشنهاد دارد.»


نکونام در روزهای اخیر با ابراز ناراحتی از وضعیت خود در تیم فوتبال استقلال گفته بود از حضور در این تیم خوشحال نیست، اما به قرارداد خود پایبند است. این ملی پوش امروز نیز تایید کرد که از باشگاه النصر امارات پیشنهاد دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها