پیامهای مغرضانه، خطرات تحلیلگرانه!
وی در ادامه با بیان اینکه سازنده آگهی هم باید همه موارد قانونی را در نظر بگیرد، افزود: در مشاوره و شعارهای داده شده، سازندگان آگهی باید با حواس جمع کار کنند.
رئیس کانونهای تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: مجازاتهایی هم برای تخلفات تعیین شده که زیبنده کانونهای تبلیغاتی نیست که بخواهند مخاطب خود را گول بزنند.
اسدی از ممنوعیت تبلیغات مناطق گردشگری در تبلیغات محیطی خبر داد و تصریح کرد: این مورد تازه به تصویب رسیده و ابلاغ هم شده که باید از آن تبعیت کرد.