کد خبر: ۹۹۵۶۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۲۳ آذر ۱۳۹۱
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ایران در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد.
به گزارش 598، فارس به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، جمعی از جانبازان قطع نخاعی پاسدار استان مازندران با حضور در سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از مرتضی‌هاشم پور رئیس این سازمان با اهدای لوح سپاس تقدیر کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در این نشست صمیمانه با تحلیل بازار و شرایط اقتصاد جامعه اظهار داشت: در مقطع حساس کنونی که رویارویی تمام قد نظام سلطه در مقابل ایران در قالب جنگ تمام عیار اقتصادی و تحریم‌های تشدید شده ضد ایرانی به اوج رسیده جامعه نیاز به اراده و فرهنگ بسیجی دوران هشت سال دفاع مقدس دارد.

مرتضی هاشم‌پور تصریح کرد: بدون تردید جامعه با الگوگیری از فرهنگ ناب ایثارگری و روحیه بسیجی و با دعا و حمایت و پشتیبانی جانبازان سرافراز می‌تواند همچون گذشته در مقابل هجمه سنگین استکبار جهانی ایستادگی کرده و آنها را به زانو درآورد.

وی از آمادگی سازمان برای بهره‌مندی از تجارب و توانمندی جانبازان اشاره کرد و گفت: جانبازان با ایجاد تشکل‌های خصوصی، انجمن‌ها و تعاونی‌ها می‌توانند به عنوان یک کارآفرین اقتصادی توانمندی‌های خود را همچون هشت سال دفاع مقدس به نمایش بگذارند.

هاشم پور افزود: بی‌شک مولفه‌های فرهنگ بسیجی همچون ایثار و از خودگذشتگی در قالب صنعتگر بسیجی می‌تواند تاثیرات قابل توجهی در فضای اقتصادی بوجود آورد.

وی به بیان مطالبی از دیدار با مادر شهید کشوری و بیانات او اشاره کرد و گفت: به بیان مادر شهید که به زیبایی شرایط اقتصادی جامعه را تحلیل کرده در شرایط دشوار جنگ اقتصادی نباید ناخواسته مطالبی بیان شود که دشمن شادکن باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه بخش عمده‌ای از اقتصاد کشور در این مجموعه قرار دارد، گفت: مجموعه صنعت، معدن و تجارت در خط مقدم این جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها