کد خبر: ۹۹۴۸۴
زمان انتشار: ۱۹:۰۹     ۲۲ آذر ۱۳۹۱
نکونام در این چند سال رابطه خوبی با مجیدی نداشته و اول فصل هم که به استقلال آمد با متهم کردن مجیدی به دادن آی‌پد به خبرنگاران و دعوای بازوبند، علیه او موضع گرفت.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ جواد نکونام دوشنبه شب در برنامه 90 حرف هایی زد که تعجب همه را به همراه داشت. او ادعا کرد: «از بازی در استقلال خوشحال نیست و شاید از این تیم برود.» او حتی جای دیگری هم گفت: «پاس دهه 80 را به استقلال فعلی ترجیح می دهم!»


هر چند نارضایتی نکونام از شرایط تیم، استقبال کم تماشاگران از بازی های استقلال و محبوب نشدنش در بین هواداران استقلال پیش از این در محفلی خصوصی به سوژه رسانه ها تبدیل شده بود اما فردوسی پور هر چه تلاش کرد نتوانست جوابی برای این سوال به دست بیاورد.


نکونام در گفتگو با عادل فردوسی پور حتی جدایی اش از استقلال را به طور کامل تکذیب نکرد و برای آن احتمالی قائل شد. با همه این ها ناراحتی نکونام از شرایطش در ایران چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت. جواد نکونام هر چند از زمان حضورش در استقلال ارتباط خوبی با هم تیمی هایش پیدا کرده و هم پای آنها در شوخی ها و شیطنت هم بازی هایش شرکت می کند اما به هیچ وجه درباره ناراحتی و نارضایتی اش از شرایط حضور در ایران بازیکنان استقلال صحبت نکرده به طوری که بازیکنان استقلال روز بعد از پخش برنامه 90 در تمرین از ناراحتی نکونام اظهار بی اطلاعی می کردند.


مجید صالح مربی استقلال هم درباره این مسئله گفت: «دقیقا نمی دانم دغدغه جواد نکونام چیست و بهتر است در این باره از خود او سوال کنید. چیزی که ما از او می بینیم، روحیه بالا و سرحالی اش در تمرینات است که همه آن را می بینند. البته من برنامه 90 را ندیدم و دقیقا نمی دانم جواد درباره ناراحتی اش چه چیزهایی گفته است. اما اگر این موضوع هم وجود داشته باشد، باید تا حدودی به او حق داد. جواد بعد از مدت طولانی از فضایی کاملا متفاوت به ما ملحق شده و تا جا افتادنش در فضای ایران باید به او حق داد.»


* مشکل اصلی مجیدی است؟
با این که گفته می‌شود دلیل اصلی ناراحتی نکونام، استقبال کم تماشاگران از بازی‌های استقلال یا نداشتن ارتباط خوب با هم‌تیمی‌هایش است، ولی شنیده می‌شود دلیل اصلی ناراحتی او فرهاد مجیدی است. این روزها زمزمه‌هایی در مورد برگشتن شماره 7 محبوب آبی‌پوشان به این تیم شنیده می‌شود و فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی هم بارها از باز بودن در باشگاه به روی مجیدی صحبت کرده‌اند.

 

به نظر می‌رسد نکونام از این موضوع ناراحت است. او در این چند سال رابطه خوبی با مجیدی نداشته و اول فصل هم که به استقلال آمد با متهم کردن مجیدی به دادن آی‌پد به خبرنگاران و دعوای بازوبند، علیه او موضع گرفت. نکونام در این مدت انتظار داشت ستاره اول و محبوب تماشاگران باشد که این اتفاق نیفتاده و با برگشت احتمالی مجیدی، این موقعیت بدتر هم خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۶ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
خودش تو نود گفت من خودم کاپتانی رو به رحمتی و یا مجیدی میدادم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها