کد خبر: ۹۹۴۵۳
زمان انتشار: ۱۷:۵۷     ۲۲ آذر ۱۳۹۱

به گزارش 598 به نقل از آنا، علی خطیبی نماينده هيئت مركزي نظارت تشكل‌هاي سياسي كشور، طی سخنانی در مراسم نشست تشکل‌های اسلامی سیاسی در دانشگاه آزاد اردبیل، گفت: امروز جنبش دانشجويي تكرار تاريخي دفاع از اسلام و عاشورا است.

خطیبی افزود: اگر امروز نظام سلطه را زير سوال مي بريم و مرگ بر آمريكا در جهان طنين انداز است، ريشه آن مكتب عاشورا و دانشجويان دلبسته به اين راه است.

وی خاطرنشان کرد: تسخير لانه جاسوسي آمريكا در ايران و 1100 شهيد دانشجو نقطه نوراني و بلوغ تفكر عاشورايي در دانشگاه هاست.

خطیبی از نقش خواص و هدايت جنبش دانشجويي به منظور آرماني كردن جنبش و به روز كردن آن سخن گفت و افزود : روح كلي جنبش دانشجويي ولايت پذيري و آرمان خواهي است.

در ادامه این نشست، مجتبی اكبري مدير كل تشكلهاي اسلامي- سياسي دانشگاه آزاد اسلامي در واحد اردبيل نیز گفت: فضاي دانشجويي اجازه فعاليت هاي بيشتر را به دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي داده است.

اکبری اظهار داشت: كيفي سازي در بخش هاي مختلف دانشگاه آزاد اسلامي از چشم اندازهاي فرهاد دانشجو است.

فرشید سلیمی ننه کران رئیس واحد اردبیل هم گفت: نهضت عاشورا نقشه راه و نسخه اصلي جريان اسلام است و جريان عاشورا دايره المعارف عظيمي است كه به همه سوالات در حوزه معرفتی پاسخ مي دهد.

سليمي افزود: دشمن آشكارا با اعلام استراتژي خود كه ضربه زدن به جريان عاشورا و خط سرخ حسيني است راه حذف اسلام را برگزيده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها