کد خبر: ۹۹۴۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۲۲ آذر ۱۳۹۱
برادر هافبک تیم ملی از تماس یکی از بستگان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با وی برای حضور آندرانیک تیموریان در جمع سرخپوشان خبر داد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ سرژیک تیموریان با اشاره به تماس فردی که خود را داماد محمد رویانیان معرفی می کند، اظهار داشت: «هفته گذشته با تلفن همراه من تماس گرفته شد و فردی که خود را داماد مدیرعامل پرسپولیس معرفی می کرد، درباره شرایط آندو در الخطیریات و چگونگی دریافت رضایتنامه اش سوالاتی پرسید.»


وی افزود: «این فرد در آغاز فصل تماس گرفت و در آن زمان هم خود را داماد رویانیان معرفی کرد. جالب اینکه آن فرد گفت 1.5 میلیون دلار از رضایتنامه آندو برای جدایی از تیم قطری را پرداخت می کنیم و فقط او به ما بگوید خودش برای حضور در پرسپولیس چقدر می خواهد.»


سرژیک تیموریان در ادامه گفت: «اگر قرار باشد پرسپولیس حدود 3 میلیون دلار هزینه کند، آنها مسی را به ایران می آورند و برای همین، این تماس برایم مشکوک است. پیش شماره تلفن همراه آن فرد هم به شمال می خورد و امیدوارم مسئولان پرسپولیس در این باره روشنگری کنند. برادر من هم بارها گفته است تا پایان این فصل در قطر می ماند و به تیم دیگری نمی رود.»

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها