کد خبر: ۹۹۱۹۴
زمان انتشار: ۲۰:۳۱     ۲۱ آذر ۱۳۹۱

تیم ملی زیر 22 سال کشورمان که آخرین اردوی خود را در کشور ایتالیا برگزار کرده بود این روزها منتظر بازگشت تیم ملی کشورمان از بازی‌های غرب آسیاست چراکه تعدادی از بازیکنان این تیم همراه تیم ملی بزرگسالان راهی کشور کویت شده‌اند.
با این همه علیرضا منصوریان سرمربی این تیم می‌گوید که تمام برنامه‌های این تیم با کروش هماهنگ است!
 
*قبول دارید که امسال یکی از بی‌نظم‌ترین لیگ‌های فوتبال کشورمان را شاهد هستیم؟! منظورم تعطیلات بی‌شمار این بازی‌هاست!
ببینید این طبیعی است که هر 4 سال یک‌بار که مسابقه‌های جام‌جهانی را در پیش داریم مسابقه‌های لیگ با مشکل مواجه شود. به نظرم حضور ایران در جام‌جهانی آن‌قدر اهمیت دارد که باشگاه‌ها کمی از موضع‌شان کوتاه بیایند. حالا این وسط اگر لیگ هم آسیب جزیی دید نباید خیلی به آن اعتراض کرد!
*اما برگزاری جام حذفی هم یکی دیگر از چالش‌های این روزهای فوتبال ماست. اول که قرار نبود برگزار شود و حالا هم که بنا بر برگزاری آن گذاشته شده تعدادی از تیم‌ها انصراف می‌دهند...
به نظرم در بحث برگزاری جام حذفی باید اولویت با تیم ملی بزرگسالان باشد! باشگاه‌ها باید به تیم ملی کمک کنند اما من هم قبول دارم که برگزاری بازی‌های جام حذفی این شانس را به بازیکنان جوان‌تر و تیم‌های گمنام‌تر می‌دهد تا خودی نشان دهند. هر چند باید این را در نظر داشته باشیم که براساس صلاح فوتبال حرکت کنیم. متاسفانه بعضی افراد مصالح فوتبال را فدای منافع شخصی می‌کنند و هر کاری که دوست دارند انجام می‌دهند. با این کار وجهه بین‌المللی فوتبالمان را زیر سوال می‌بریم.
*منظور شما دقیقا چه کسانی هستند؟
شخص خاصی مدنظرم نیست. روی صحبت من به تمام فوتبالی‌هاست. ما باید یاد بگیریم که مسائل داخلی فوتبال خودمان را در خودمان حل کنیم. مهم حفظ سکان فوتبال ایران است و خیلی زشت است اگر فیفا مسائل داخلی فوتبال ما را حل کند.
متن کامل این مطلب را ایـــنـــجـــا بخوانید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها