کد خبر: ۹۹۰۸
زمان انتشار: ۱۶:۳۶     ۱۰ اسفند ۱۳۸۹
در راستای دروغ پردازی های رسانه ها در خدمت فتنه، خبر کشته شدن امیرحسین خیاط طهرانچی نیز جز اخباری بود که بیش از پیش موجب رسوایی و بی اعتباری این جریان و رسانه هایش شده البته شرح ماوقع که در بخش خبری 20:30 پخش شد و لینگ گزارش آن در زیر مشاهده می شود گویای همه چیز است اما آنچه قابل توجه است عکس العمل های رسانه های دروغ پراکن از جمله بالاترین( شما بخوانید دروغ ترین) است که خود گویای نقص عمیق در طراحی این سناریو شوم است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، رسانه های وابسته از جمله بی بی سی فارسی که خیلی زود از شنیدن خبر کشته شدن یک نفر در 25 بهمن خوشحال شده و اقدام به انتشار آن کردند پس از افشاگری رسانه ملی چیزی برای گفتن نداشتند.



البته درفضای مجازی اوضاع سایت های دروغ پراکن متشنج بوده و برای توجیه دروغ بزرگ خود اقدام به دروغ گویی های متعدد دیگری کرده اند که آن دروغ ها هم بسیار سطحی و غیرقابل باور است.
مانند محل تولد، محل تحصیل یا رشته تحصیلی فرد یاد شده( امیرحسین طهرانچی) که مورد شک و تردید آن سایت ها قرار گرفته بود.
اما کپی شناسنامه، کارت ملی و مدارک تحصیلی امیرحسین خیاط طهرانچی که در بالا مشاهده می شود حکم بایگانی پرونده آخرین دروغ فتنه یعنی کشته سازی امیرحسین خیاط طهرانچی را دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۱ - ۱۱ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
با سلام. شخصی به نام امیر حسین تهرانچی در 28 بهمن در تهران به طرز مشکوکی از دنیا رفته . این واقعیت داره
اما این شخص 18 ساله دانشجو نبوده. بی بی سی واقعیت مردن این نوجوان را به نام دانشجویی منتشر کرده و مدعی بوده در 25 بهمن کشته شده است.
ضمنا مراسم ختم نوجوان ناکام امیرحسین تهرانچی در روز سه شنبه مورخ 3/12/89 در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ستارخان تهران برگزار شد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها