کد خبر: ۹۹۰۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۲۱ آذر ۱۳۹۱
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با عذرخواهی از خبرنگاران به خاطر رفتاری که روز دوشنبه داشت اعلام کرد که سرمربی این تیم قبل از این بدون هماهنگی ایران را ترک کرده بود.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار مهر، در شبی که برنامه نود فقط یک بازی از لیگ برتر را برای تجزیه و تحلیل مسائل داوری و حاشیه ای در آیتم های خود قرار داده بود، حضور دو پیشکسوت استقلال و پرسپولیس بر کیفیت این برنامه افزود تا نسل جدید فوتبالی ایران بیشتر از قبل با داشته هایشان آشنا شوند.

همایون بهزادی که به سرطلایی ایران شهرت دارد و سالها مهاجم پرسپولیس و تیم ملی ایران بوده در کنار علی جباری که کاپیتان تیم ملی و استقلال بوده در این برنامه حضور داشتند و به مرور خاطرات خود پرداختند. نکته جالب اینکه علی جباری که قبل نیز اعلام کرده بود، دوباره تاکید کرد که اولین فوتبالیستی است که هواداران به او لقب سلطان داده اند و علی پروین بعد از وی به این عنوان رسید.

جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران مهمان حضوری برنامه نود که عادل فردوسی پور به درستی قبل از شروع برنامه خطاب به وی گفت که نه به عنوان موفق ترین بازیکن نیم فصل، بلکه به عنوان کاپیتان تیم ملی به این برنامه دعوت شده اید. نکونام در این برنامه به مرور آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران و شانس های صعود به جام جهانی و البته حضورش در استقلال اشاره کرد.

اما محمد رویانیان که باشگاه تحت مدیریتش این روزها سوژه اول رسانه هاست زمانی که روی خط آمد از خبرنگاران به خاطر رفتاری که روز دوشنبه در محل باشگاه پرسپولیس با آنها داشت عذرخواهی کرد و سپس به تشریح آخرین وضعیت همکاری مانوئل ژوزه با این باشگاه پرداخت.

مدیر عامل پرسپولیس در بخشی از صحبت هایش تاکید کرد که مانوئل ژوزه بعد از بازی با تراکتورسازی بدون هماهنگی باشگاه راهی پرتغال شده بود. این در حالی است که در آن زمان خود باشگاه به این نکته اشاره نکرد. رویانیان در این گفتگو تاکید کرد که روز سه شنبه تکلیف سرمربی پرسپولیس مشخص خواهد شد و آنها به دنبال راهی هستند که به خاطر کنار گذاشتن ژوزه پرسپولیس ضرر مالی نکند. او گفت اگر شرایط باشگاه را نپذیرد باید برود.

سوال نظرسنجی برنامه 90 هم به دلایل ناکامی پرسپولیس در نیم فصل اول اختصاص داشت که از بین بازیکنان، کادر فنی و مدیریت، گزینه کادر فنی 50 درصد آرا را به خود اختصاص داد تا دست رویانیان برای کنار گذاشتن مانوئل ژوزه و ایجاد تغییرات در کادر فنی بازتر شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها