کد خبر: ۹۹۰۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۲۱ آذر ۱۳۹۱
لیگ برتر - همایون بهزادی و علی جباری کاپیتان های سابق پرسپولیس و استقلال میهمان برنامه 90 بودند.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین، عادل فردوسی پور تهیه کننده و مجری برنامه 90 در تعطیلی لیگ برتر به سراغ دو کاپیتان قدیمی و دو ستاره اسبق تیم ملی در دهه های 40- 50 رفت و برگ هایی از خاطرات این دو ستاره محبوب را ورق زد. آنچه در این گفتگوی جذاب و صمیمی جلب توجه کرد، حافظه قوی و اطلاعات همایون بهزادی بود. او روی همه عکس های قدیمی به نمایش درآمده در دوربین 90 صحبت کرد و درباره تیم ها و بازیکنان قدیمی اطلاعات دقیقی داد. نکته جالب اینکه او در توضیح یک عکس از ورزشگاه آزادی گفت دیدار افتتاحیه این استادیوم در 27 اسفند 1350 بین پرسپولیس و کروزیرو برزیل 857 هزار و 700 تومان بلیت فروشی داشت! یک آمار دقیق و جالب از بازی دوستانه 41 سال قبل! حافظه قوی و اطلاعات کامل بهزادی باعث تعجب فردوسی پور شد و او بارها به تخته زد!
بهزادی همچنین از پیشنهادش به فدراسیون فوتبال خبر داد که قرار است عکس های تیم های ملی ایران در ادوار مختلف در راهروهای فدراسیون فوتبال نصب شود. به گفته بهزادی پیشنهاد او مورد موافقت فدراسیون فوتبال قرار گرفته است.
علی جباری نیز از داستان المپیک مونیخ گفت و اینکه به دلیل اختلاف با سرمربی تیم ملی در دو بازی تیم ملی از ترکیب کنار گذاشته شد. او همچنین بار دیگر ادعا کرد لقب سلطان برای او بوده است و پرسپولیسی ها بعد از خداحافظی بازیکنانی مثل بهزادی و کلانی و . . . نیاز به ستاره ای داشتند که به همین خاطر علی پروین را در تیم خود برجسته کردند و به او لقب سلطان دادند!

در ادامه آنها از مسئولان خواستند تا احترام بیشتری به پیشکسوتان بگذارند. همچنین نکته ای که جباری و بهزادی به آن اشاره کردند این بود که آنها برای تماشای بازی های فوتبال در ورزشگاه آزادی با مشکل روبرو هستند و متاسفانه مسئولان فدراسیون فوتبال شرایطی را فراهم نمی کنند تا آنها بتوانند بازی تیم های خود را از نزدیک تماشا کنند.جباری در این مورد گفت:«ما حتی حاضر هستیم پول بلیت ها را هم خودمان بدهیم.امشب با آمدن به برنامه نود نشان دادیم که هنوزهم زنده هستیم.»
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها