کد خبر: ۹۸۹۳۷
زمان انتشار: ۲۲:۴۵     ۲۰ آذر ۱۳۹۱
تيم ملي كشتي فرنگي دو مرحله از اردوي آماده‌سازي خود را پشت سر گذاشته و هنوز از سرمربي تيم ملي خبري نيست. دستياران او در تيم ملي اعلام كرده‌اند اردوي مرحله سوم هم از 23 آذر شروع خواهد شد اما متاسفانه با وجودي كه تنها 3 روز به آغاز اردوي مرحله سوم باقي مانده اما هنوز كشتي فرنگي ثبات ندارد و اخباري از تيم ملي به گوش مي‌سد كه نشان مي‌دهد اردوي مرحله سوم اصلا معلوم نيست برگزار شود. 

به گزارش رجانیوز، رسول جزيني مربي ارشد تيم ملي كشتي فرنگي و نماينده تام‌الاختيار محمدبنا در اردوهاي تيم ملي درباره شروع اردوي تيم ملي از 23 آذر مي‌گويد: «شرايط تيم ملي كشتي فرنگي اصلا مناسب نيست. محمدبنا به خاطر اينكه كشتي فرنگي روزهاي سخت و عجيبي را پشت سر نگذارد و سرمايه‌هاي موجود را از دست ندهد، حاضر شد اردوهاي تيم ملي را شروع كند اما متاسفانه وعده‌هاي خطيب عملي نشده است.» 

رسول جزيني ادامه مي‌دهد: «ما از وعده‌هاي خطيب خسته شديم. او هر روز امروز و فردا مي‌كند و اصلا معلوم نيست كه چه اهدافي را در سر مي‌پروراند. شروع اردوهاي تيم ملي منوط به اين بود كه خطيب بستر و امكانات لازم را فراهم كند اما الان دو اردو را پشت سر گذاشتيم و هنوز خبري از انجام تعهدات او نيست.» 

مربي اصفهاني تيم ملي در پاسخ به اينكه با اين وضعيت آيا اردوي مرحله سوم از 23 آذر شروع مي‌شود يا نه؟ مي‌گويد: «اصلا هيچ چيز معلوم نيست! اگر تا زمان شروع اردو وعده خطيب عملي نشود، به‌طور حتم اردو شروع نخواهد شد. مگر ما چه گناهي كرده‌ايم كه بايد در تمرين‌ها حاضر شويم و حقوق خود را هم دريافت نكنيم. اگر كسي حاضر است با اين شرايط كار كند، خب تيم را به او بدهند.» 

جزيني با اعلام اينكه اميدي ندارد تا وعده‌هاي خطيب عملي شود! خاطرنشان مي‌كند: «مدتي است كه از حقوق ما خبري نيست. درباره شرايطي هم كه خطيب گفته بود عملي مي‌شود، هنوز خبري نشده است. وقتي يك فدراسيون با وعده‌ها و تبليغات فراوان يك دوره مسابقات را برگزار مي‌كند و جايزه كشتي‌گيران را هم نمي‌دهد، چگونه مي‌توانيم از او انتظار داشته باشيم كه براي تيم ملي كاري كند!» 

جزيني در پاسخ به اينكه در قراردادش با فدراسيون چه مبلغي به عنوان حقوق در نظر گرفته شده است؟ مي‌گويد: «هنوز قراردادي امضا نشده كه بدانيم چقدر مي‌خواهند بدهند. البته خطيب از ما خواسته كه برويم قرارداد را امضا كنيم اما واقعيت اين است كه در اين باره تنها محمدبنا تصميم گيرنده است. اگر او آمد و قراردادها را تاييد كرد آنگاه ما هم قرارداد را امضا مي‌كنيم، در غير اين صورت‌ لقاي كار را به عطايش مي‌بخشيم. بزرگترين موفقيتي كه در كشتي فرنگي مي‌شد به‌دست آورد، قهرماني المپيك بود كه به آن رسيديم.» 

او در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه با اين شرايط آيا محمدبنا به ايران برمي‌گردد يا نه؟ خاطر نشان مي‌‌كند: «محمد بنا حتما به ايران برمي‌گردد اما اينكه دوباره در كشتي فرنگي فعاليت كند يا نه منوط مي‌شود به رفتار و عملكرد فدراسيون و اينكه وعده‌هاي خطيب عملي شود؟» 

جزيني ادامه مي‌دهد: «متاسفانه كار كردن در خانه كشتي اين روزها اعصاب مي‌خواهد! وقتي رييس به كارمندان خود توجه نمي‌كند و حقوق آنها را به موقع پرداخت نمي‌كند، آنگاه هيچ‌كس حال و حوصله كار كردن را ندارد! يا بايد با بناها كه براي تعميرات به خانه كشتي مي‌آيند، سر و كله بزنيم يا با كاركنان خانه كشتي كه آنها هم ديگر حوصله كار كردن را ندارند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها