کد خبر: ۹۸۹۱۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۲۰ آذر ۱۳۹۱
کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام اینکه مگر سابقه و مدرک مربیگری دارم که در این تیم مربی شوم،گفت: هیچ موقع نمی توانم در پرسپولیس مربیگری کنم و در گذشته نیز پیشنهاداتی از باشگاه های مختلف داشتم که رد کردم.

کریم باقری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیشنهاد مربیگری پرسپولیس و اینکه به عنوان مربی در این تیم حضور پیدا می کند یا خیر ضمن بیان مطلب فوق گفت: من نمی دانم  چرا دوستان در باشگاه پرسپولیس بدون اینکه با من هیچگونه تماس و صحبتی بکنند، نام من را به عنوان مربی پرسپولیس مطرح می کنند؟

وی درهمین خصوص افزود: مسئولان باشگاه پرسپولیس هیچگونه صحبتی درخصوص مربیگری دراین تیم با من نکرده و پیشنهاد همکاری نیز به من نداده اند.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه گل محمدی از دوستان قدیمی وی است، اظهار داشت: چند روز پیش یکبار یحیی گل محمدی با من تماس تلفنی گرفت و می خواست در خصوص مربیگری در پرسپولیس با من صحبت کند که من به وی گفتم اجازه دهید کمیته فنی پرسپولیس تشکیل شده و تصمیم گیری کند، بعد با من تماس بگیر تا صحبت کنیم.

باقری در همین زمینه خاطر نشان کرد: اگر من به پرسپولیس بروم کسی از من نمی پرسد سمتت در تیم چیست؟ من نمی دانم در حالیکه سابقه مربیگری نداشته، دوره مربیگری ندیده  و مدرک و کارت مربیگری هم ندارم چه کمکی می توانم به  پرسپولیس کنم؟ چه کاری از دست من در این شرایط برای پرسپولیس بر می آید؟

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: من هیچ موقع نمی توانم در پرسپولیس مربیگری کنم. نه تنها پرسپولیس بلکه در گذشته نیز از باشگاه های مختلف پیشنهاد مربیگری داشتم اما همانطور که گفتم چون دوست ندارم مربیگری کنم آن پیشنهادات را نیز رد کردم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها