کد خبر: ۹۸۸۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۲۰ آذر ۱۳۹۱
بازیکن اهل بولیوی که روز گذشته وارد ایران شد امروز در تست دوم پزشکی استقلال شرکت می‌کند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ بوژان، هافبک اهل بولیوی وارد تهران شد و در تست اولیه پزشکی استقلال شرکت کرد. این بازیکن که مورد تایید امیر قلعه نویی است امروز در تست دوم پزشکی آبی پوشان شرکت می کند و در صورتی که مشکلی نداشته باشد برای امضای قرارداد پای میز مذاکره با مسئولان این تیم خواهد نشست. این بازیکن در تیم شارلوای بلژیک بازی می کرده است.


در ادامه نقل و انتقالات باشگاه استقلال، به زودی کلبرسون، هافبک نفوذی از برزیل هم در ایران حضور پیدا می کند. این بازیکن به لحاظ فنی مورد تایید سرمربی استقلال قرار گرفته است.


علی امیری در مورد عدم جذب بویان زاییچ مهاجم اهل صربستان عنوان کرد: «این بازیکن در تست پزشکی شرکت و قلعه نویی هم او را تایید کرد اما باشگاه به لحاظ مالی با او به توافق نرسید و دلیل عدم جذب او همین بوده، در حالیکه برخی مطرح کرده اند که قلعه نویی او را نخواسته که صحت ندارد.»


معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص وضعیت نقل و انتقالات در باشگاه استقلال تصریح کرد: «باشگاه ما توانسته تا کنون سه بازیکنی را جذب کند که در تیم های خود تاثیر گذار بوده اند. با تدبیر فتح الله زاده و قلعه نویی در نقل و انتقالات به دنبال بستن تیمی هستیم که در آسیا و نیم فصل دوم مشکلی نداشته باشیم.»

 

نوروزی معاونت پزشکی و علوم ورزشی باشگاه استقلال در خصوص این که آیا زائیچ مشکل پزشکی داشت که مورد تائید قرار نگرفت گفت: «ما از این بازیکن تست گرفتیم و او مشکل آسیب دیدگی و پزشکی نداشت اما ظاهرا با مسئولان باشگاه به توافق نرسید.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها