کد خبر: ۹۸۸۶۰
زمان انتشار: ۱۹:۱۶     ۲۰ آذر ۱۳۹۱
لیگ برتر - افشین پیروانی می گوید شایسته نیست که از لفظ کشک برای کمیته فنی استفاده شود.

افشین پیروانی عضو کمیته فنی پرسپولیس در گفت و گو با خبرآنلاین درباره جلسه عصر امروز می گوید:« ما سعی کردیم بهترین تصمیم را در این زمینه بگیریم. به نظر ما یعنی همه اعضاء تیم در نیم فصل اول نتوانسته نتایج درخوری بگیرد. برای همین از آقای رویانیان خواستیم تا در مدت زمان دو یا 3 روز تکلیف تیم را با مانوئل ژوزه مشخص کند. همچنین قرار شد تا مدیریت فنی تیم به آقای علی پروین سپرده شود. فکر می کنم این بهترین تصمیمی بود که می شد در شرایط فعلی برای پرسپولیس گرفت. به هر حال یحیی یکی از بهترین های پرسپولیس است و حضور مرد با تجربه ای مثل علی پروین می تواند به شرایط پرسپولیس کمک کند. » او با ابراز دلخوری از استفاده واژه کشک برای کمیته فنی می گوید:« متاسفانه تعدادی از دوستان قدیمی ما که در این جلسات حاضر نیستند القاب بدی به کمیته فنی می دهند که کار درستی نیست. کمیته فنی حتما اثرگذار بوده که توانسته برای پرسپولیس تصمیم گیری کند. الان چه کسی بهتر از علی پروین می توانست به این تیم کمک کند؟»

البته این لفظ کشک ، جمله تاریخی شخص علی پروین است. پیروانی در این باره می گوید:« البته بعید می دانم علی آقا الان هم همان نظر را داشته باشد چون همین کمیته کشک ، رای داده تا ایشان مسائل را زیر نظر داشته باشند. به هر حال اگر ما کشک بودیم که همه با هم تصمیم نمی گرفتیم علی آقا به عنوان مدیر فنی بالای سر تیم باشند.»

پیروانی همچنین در گفت و گو با خبرآنلاین درباره پیشنهادش به مدیر پرسپولیس سخن می گوید:« در جمع بزرگان تیم گفتم آقا در تمرینات را به روی مردم باز کنید. یعنی چه که مردم را از تشویق تیم محروم می کنیم؟ این تیم متعلق به مردم است . بازیکن وقتی ببیند برای هر تمرینش 2 هزار تماشاگر می آید ارزش پیراهن تیم را بهتر درک می کند. بابا مگر یک تیم چند روز در هفته کار تاکتیکی می کند. تازه مگر چه کار تاکتیکی خاصی را انجام می دهند که الان دوازدهم جدول هستیم. پرسپولیس متعلق به مردم است و باید درش را به روی مردم باز کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها