کد خبر: ۹۸۷۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۲۰ آذر ۱۳۹۱
انتشار فايل صوتي گفتگوي مهدي هاشمي و نيك‌آهنگ كوثر در فضاي اينترنت آنچنان كه رجانيوز پيش‌بيني كرده بود، خانواده هاشمي را به تلاش براي تكذيب آن واداشت،‌تا محسن هاشمي فرزند برادر بزرگتر مهدي هاشمي در مصاحبه با روزنامه آرمان روابط عمومي كه از آن به عنوان روابط عمومي خانواده هاشمي نيز ياد مي‌شود، اين فايل صوتي را ساختگي،‌ تقطيع شده و غير واقعي بخواند.
به گزارش رجانيوز، روز گذشته و پس از انتشار فايل صوتي مكالمه محرمانه مهدي هاشمي و نيك‌آهنگ كوثر و افشاي برخي مواضع ضد انقلاب مهدي هاشمي، ‌رجانيوز در خبري از برنامه ريزي بستگان و برخي كارچاق‌كن‌هاي رسانه‌اي اين آقازاده براي سرپوش گذاشتن حقوقي و رسانه‌اي اين موضوع خبر داده بود.
 
در اين خبر از طراحي مجموعه‌اي از اقدامات براي جا زدن اين فايل به عنوان "ساختگي"، "تقطيع شده" و "تقليد صدا" خبر داده شده بود و اينكه بنا به پيشنهاد "ف.ص" (كار چاق‌كن رسانه‌اي خانواده و گرداننده يكي از سايت‌هاي التقاطي مسدود شده که نقش روابط عمومی را برای این خانواده بازی می کند) مقرر شده است تا نيك آهنگ كوثر به عنوان نفوذي نظام معرفي شده و فايل‌هاي ديگري كه در شرف انتشار هستند نيز بي‌اثر شود.
 
این در حالی است که ف.ص نيز نه تنها در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نیز در قالب نکاتی پیرامون این فایل صوتی مواردی نزدیک به همین مضمون مبنی بر ادعای خدشه در اصالت فایل صوتی از سوی این خانواده را مطرح کرده بود بلكه تمامي مرتبطين رسانه‌اي خود را نيز براي عملياتي كردن اين پروژه به كار گرفته است.
 
بر همين اساس،‌ روزنامه آرمان روابط عمومي نزديك به محمد هاشمي، امروز (دوشنبه) در مصاحبه‌اي با محسن هاشمي كه مطهره شفيعي، از خبرنگاران اصلاح‌طلب و همكار سايت مسدود شده آينده آنرا تنظيم كرده است، به بيان مواردي مشابه به محورهاي مطرح شده در خبر رجانيوز پرداخت.
 
محسن هاشمي در اين زمينه به مطهره شفيعي گفت: « من به‌عنوان برادر بزرگ مهدی می‌گویم که او علاقه زیادی به نظام و کشورش دارد بنابراین می‌توانم پاسخ شما را این‌گونه بدهم که نوار ساخته شده و مشکوک است. سازندگان این نوار، احتمالا صداهای پراکنده از مهدی داشتند و در بخشی قسمت‌ها هم به تقلید صدای مهدی پرداخته‌اند و در نهایت معجونی را به عنوان صدای ضبط شده مهدی تحویل این سایت‌ها داده‌اند.»
 
برادر مهدي هاشمي البته ادله خاصي مبني بر ساختگي بودن اين نوار ارائه نكرد و همچين به اين سوال پاسخ نداد كه اصولا او و خانواده هاشمي در جريان همه مكالمات و گپ و گفت‌هاي تلفني مهدي هاشمي قرار داشته‌اند كه به اين صراحت آنرا رد مي‌كنند و يا اينكه اين تكذيبيه از يك طراحي رسانه‌اي حكايت دارد.
 
هاشمي در ادامه ادعاي جالب ديگري را هم مطرح كرده است: « این نوار از نظر من، مهدی و بقیه اعضای خانواده کذب و ساخته شده است و هدف آن هم بسیار مشهود است.»
 
وي در ادامه نيز تلاش كرد سايت‌هاي منشر كننده اين فايل را اينگونه تهديد كند كه : «با آنها کاری نداریم اما فکر می‌کنم پخش اظهارات صحیح و واقعی افراد جرم است چه برسد به اینکه اظهاراتی خودساخته را منتشر کرده باشند.»
 
به نظر مي‌رسد فايل صوتي منتشر شده و فايل‌هاي صوتي ديگري كه در آستانه انتشار هستند، به قدري واضح و  غيرقابل انكار باشند كه امكان هرگونه تشكيك كودكانه از اين قبيل را از خانواده هاشمي بگيرد. جمع آوري صوت مهدي هاشمي،‌تقليد صدا و... ادعاهاي مضحكي است كه قطعا افكار عمومي و محاكم قضايي را قانع نخواهد كرد و اين موضوع را به يك رسوايي بزرگ رسانه‌اي تبديل خواهد كرد كه مي‌تواند عامل برخي تصميمات مهم سياسي باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها