کد خبر: ۹۸۶۹۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۲۰ آذر ۱۳۹۱
فوتبال ملی - کارلوس کروش وقتی دید فرانک رایکارد برای بازی با ایران روی نیمکت عربستان ننشسته تصمیم گرفت تا او هم از روی سکو شاهد کار بازیکنان جوان تیمش باشد.

کارلوس کروش سرمربی تیم ملی در پاسخ به سئوال خبرآنلاین درباره عدم حضورش روی نیمکت تیم ملی در بازی با عربستان در بازی های غرب آسیا گفت:«تصمیم گرفتم جایی پشت نیمکت بنشینم که از بالا بتوانم با تمرکز بهتری بازی بچه ها را زیر نظر داشته باشم. این طوری بهتر می توانستم روی بازی تیمم نظارت داشته باشم.» این درحالی بود که عربستانی ها هم فرانک رایکارد را از روی سکوها در کنارشان داشتند و کارلوس با سپردن تیم به دست امید نمازی دقیقا سعی کرده بود به مانند عربستانی ها عمل کند.

سرمربی تیم ملی درباره بازی با عربستان هم گفت:« به نظرم ما بازی را کمی عصبی و با استرس شروع کردیم اما در ادامه موفق شدیم تا تیم حریف را کنترل کنیم. در ادامه هم فکر می کنم تیم ملی در نیمه دوم نمایش بهتری داشت و تقریبا توانست بازی روانتری را به نمایش بگذارد. فکر می کنم در این بازی ، بازیکنان خوبی داشتیم . بازیکنانی مثل مهرداد اولادی یا خانزاده جوان و دیگر بچه های تیم.»

کارلوس کروش در بازی های غرب آسیا سعی کرده از بازیکنانی استفاده کند که پیش از این کمتر فرصت حضور در تیم ملی را داشته اند. بازیکنان جوانی چون خانزاده ، صادقیان ، کریمی مهدی نظری و...

تیم ملی اعزامی به بازی های غرب آسیا تقریبا تنها 3 جلسه قبل از بازی با عربستان در کنار هم تمرین کرده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها