کد خبر: ۹۸۶۲۷
زمان انتشار: ۲۱:۰۷     ۱۹ آذر ۱۳۹۱
به نظر می‌رسد ساموئل هم در حالی که این روز‌ها به خوبی در استقلال جا افتاده است شاید به بهانه نگرفتن پول قراردادش، قصد بازگشت ندارد
جانواريوجي‌لويد ساموئل

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- تمرین امروز تیم استقلال از ساعت ۱۵ در کمپ زنده‌یاد حجازی در حالی برگزار شد که سیاوش اکبرپور و ساموئل غایبان امروز استقلال بودند.

به گزارش گل به نقل از آفسایدنیوز، اکبرپور به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ برای دومین روز متوالی در تمرینات شرکت نکرد و ساموئل نیز پس از به پایان رسیدن مدت مرخصی‌اش همچنان از حضور در ایران امتناع می‌کند. استقلال امسال دو بار به خاطر سفر بازیکنان خارجی‌اش متضرر شده است. اولین بار توزی استقلالی‌ها را پیچاند و از این تیم به خاطر عدم تعهد به مسائل مالی به فیفا شکایت کرد و دومین دفعه نوبت جانواریو، هافبک محبوب آبی‌ها بود که با سفر بدموقع به برزیل و عدم بازگشت به ایران در موعد مقرر باعث شد تا این بازیکن هم به دلیل مصدوم شدن در برزیل، نامش از لیست آبی‌ها خارج شود.

به نظر می‌رسد ساموئل هم در حالی که این روز‌ها به خوبی در استقلال جا افتاده است شاید به بهانه نگرفتن پول قراردادش، قصد بازگشت ندارد تا یک خارجی دیگر هم تا اینجای کار استقلال را پیچانده باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها