کد خبر: ۹۸۶۲۱
زمان انتشار: ۲۱:۰۰     ۱۹ آذر ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جلسه با بازیکنان پرونده مانوئل ژوزه در پرسپولیس را تا حدودی بسته اعلام کرد.
به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ محمد رویانیان با حضور در تمرین امروز پرسپولیس، ابتدا در جلسه‌ای با بازیکنان و سپس با یحیی گل‌محمدی سرمربی موقت پرسپولیس شرکت کرد.


در این جلسه که رویانیان از نتایج نیم‌فصل اول اصلا راضی نبود اعلام کرد که کار خود را در نیم‌فصل دوم با مربی ایرانی دنبال خواهد کرد و از صحبت‌های برخی بازیکنان نیز انتقاد کرد.


رویانیان در این جلسه از بسته شدن پرونده بازگشت ژوزه به پرسپولیس خبر داد و اعلام کرد که باشگاه به دنبال تعامل با این مربی برای فسخ قرارداد است به همین دلیل بازیکنان هم باید درباره این مربی عکس‌العمل تنش‌زا نشان ندهند.


رویانیان خطاب به بازيكنان گفت: «نیم فصلی که گذشت را فراموش کنید. نباید به آنچه گذشت فکر کنید. اکنون یک فصل جدید پیش روی پرسپولیس و شما قرار دارد و اعتقاد داریم توانایی و استعداد لازم برای قرار دادن پرسپولیس در جمع مدعیان را دارید. آنچه باید مورد توجه باشد، کم کردن فاصله امتیاز با صدر جدول لیگ است. نباید به مسائل بیرون از زمین کاری داشته باشید. بحث کادر فنی هم به بازیکنان ارتباط پیدا نمی‌کند. شما بازیکنانی حرفه‌ای هستید که با باشگاه قرارداد حرفه‌ای دارید. باید کار خود را به عنوان یک بازیکن انجام بدهید و اصلا درباره بحث مربی ورود نکنید.»


علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا نیز به صورت جداگانه در این جلسه صحبت‌هایی را بیان کردند.

 

محمد رویانیان پس از  جلسه با با بازیکنان پرسپولیس که حدود یک ساعت طول کشید در نشستی دیگر، در حضور سعید شیرینی، سرپرست پرسپولیس با  یحیی گل محمدی  گفتگو کرد. وی از گل محمدی خواست تا تلاشش را برای موفقیت تیم در بازی مقابل ملوان در جام حذفی به کار گیرد.


با توجه به جمع بندی نهایی جلسه امروز مدیرعامل با بازیکنان، پرونده ژوزه با سرخ پوشان به پایان رسیده، بنابراین به نظر می رسد سرمربی پرتغالی در آستانه فرا رسیدن فصل زمستان برف تهران را نخواهد دید و پس از جلسه دوشنبه ایران را ترک خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها