کد خبر: ۹۸۴۷۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۱۹ آذر ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: میلاد میدوادی با پیوستن به آلومینیوم می‌تواند چهره شود.

اکبر میثاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شرایط تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان عنوان کرد: با توجه به اینکه رفت و آمد بازیکنان سخت بود به آنها استراحت دادیم تا از فردا تمرینات خود را شروع کنیم.

وی درباره لیست مازاد این تیم خاطرنشان کرد: ما به هیچ بازیکنی اعلام نکردیم که برود البته هر کسی که دلش بخواهد می‌تواند از تیم جدا شود. من بازیکنی را از تیم بیرون نمی‌کنم مگر اینکه با یکدیگر دعوایمان شود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در خصوص پیشنهاد جذب میلاد میداودی عنوان کرد: ما 2 _ 3 بازیکن در پست هافبک و مهاجم می‌خواهیم. دوست داریم بازیکن بزرگ بیاوریم اما توان مالی نداریم. با میلاد نیز صحبت کردیم و خودم علاقمندی زیادی برای حضور او دارم. اگر میداودی به تیم ما بپیوندد بسیار عالی خواهد بود زیرا می‌تواند یک چهره شود. هم او می‌تواند به تیم کمک کند و هم ما به او کمک خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هر بازیکنی در یک جایی راحت است و می‌تواند بازی خود را انجام دهد. به نظرم بازیکنان نباید اولویت اصلی خود را مسائل مالی قرار دهند زیرا شاید در آن شرایط به فوتبال آنها لطمه وارد شود. باید اول شرایط بازی را در نظر گرفت و بعد مسائل مالی را. شنیده‌ام که محسن یوسفی نیز قصد دارد از سایپا جدا شود و ما صحبت‌هایی با او انجام داده‌ایم. 

میثاقیان درباره شرایط آلومینیوم گفت: من در اینجا هم لذت می‌برم و هم به سختی کار می‌کنم جای آسان من نمی‌روم البته شاید در جای پولدار هم نتوانم کار کنم. نگه داشتن یک تیم در لیگ سخت‌تر از صعود است باید تلاش خود را بیشتر کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها