کد خبر: ۹۸۴۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۱۹ آذر ۱۳۹۱
محمد رويانيان و حميد استيلي که به منظور عقد تفاهم نامه با چند باشگاه ايتاليايي به اين کشور سفر کرده بودند، بامداد امروز به تهران بازگشتند.
محمد رويانيان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: دیگر با گزينه‌هاي خارجی براي هدايت پرسپوليس کاری نخواهيم داشت و اميدواريم که مربيان ايراني کمکمان کنند و اينجا باید اعلام کنم که مربی که سال آینده پرسپولیس را هدایت می‌کند از الان مشخص شده است.



وي در پاسخ به اين سوال که آيا اين مربي ايراني خواهد بود يا خارجي افزود: گزينه ما مشخص شده اما از حالا نام وي را فاش نمي‌کنيم.

رویانیان در خصوص اينکه چرا از ابتداي فصل گزينه ايراني انتخاب نشد اظهار داشت: ما نظرسنجی کرديم و هوادارانمان به گزينه خارجي رأي دادند ما نمي‌توانستيم نظر هواداران بي شمارمان را ناديده بگيريم. هواداران هنوز هم باور ندارند که باید به مربی داخلی تکیه کنیم. کار کردن براي من با مربيان داخلي خيلي راحت‌تر است و از سوي ديگر از لحاظ مالي هم مربي داخلي به نفعمان مي‌باشد. من قصد داشتم مربي داخلي بياورم اما هواداران به گزینه‌های داخلی رای ندادند، من به عشق آنها دنیزلی و مانوئل ژوزه را آوردم.



مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه تصريح کرد: طبیعتا اگر قرار باشد با ژوزه همکاری‌مان را قطع کنیم بر اساس رای کمیته فنی خواهد بود که دوشنبه تصمیم‌گیری می‌کند. اما من از اروپا به ژوزه ابلاغ کردم که فعلا سر تمرین نرود تا تکلیفش روشن شود.



رويانيان در خصوص بحث مالي و اقتصادي باشگاهش و انتقاد هواداران نسبت به نتايج تيمش گفت: من از پشت صحنه خبر دارم. ما هم خیلی پولدار نیستیم، فقط قیافه‌مان کمی غلط‌ انداز است و همه فکر می‌کنند پولداریم! من می‌خواستم هواداران این را بدانند که از این به بعد باشگاه درباره همه‌چیز تصمیم بگیرد.



وي در پاسخ به اين سوال که گفته مي‌شود شما با دنيزلي مذاکره کرده‌ايد گفت: ما با اين مربي در ارتباطيم. اما همه چيز به نظر کمیته بر مي‌گردد.



مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره ليست بازیکنان مازاد پرسپولیس گفت: چند نفر هستند که می‌توانیم با آنها تسویه حساب کنیم. و از سوي ديگر به دنبال جذب یکی دو بازیکن دیگر هم هستیم که یکی از آنها داخلی و یکی هم خارجی است.

**حمید استیلی: به سرمربیگری پرسپولیس فکر نمی کنم

حمید استیلی در گفتگو با خبرنگار ما افزود: با مشکلاتی که سال قبل برای من ایجاد شد اصلاً فکر نمی کنم که به سمت سرمربیگری برگردم از سایر تیم های لیگ برتری پیشنهاد داشتم درباره سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس نیز با من صحبت نشده است.

وی ادامه داد: هم اکنون در تیم های پایه ای باشگاه پرسپولیس مشغول هستم و هر کاری که از دستم بر بیاید برای تیمم انجام می دهم.

استیلی در مورد ماندن یا رفتن ژوزه از پرسپولیس تصریح کرد: جایگاه تیم فوتبال پرسپولیس با جذب بازیکنان خوب نباید در اینجای جدول باشد فردا دوشنبه 20 آذر در کمیته فنی درباره بازی های نیم فصل اول با ژوزه صحبت می کنیم و در جمع اعضای کمیته فنی به نتیجه لازم خواهيم رسید که ژوزه بماند یا برود.




وی در مورد سفر به ایتالیا و همکاری با باشگاه آث میلان گفت: محمد رویانیان مدیریت باشگاه پرسپولیس تفکرات خوبی برای تیم های پایه ای دارد با سفر به ایتالیا یک تفاهمنامه را با باشگاه آث میلان امضا کردیم تا از دانش آکادمی این باشگاه استفاده کنیم و همچنین از تجربیان باشگاه های منچستر یونایتد و رئال مادرید در کارهای پایه ای استفاده خواهیم برد.

استیلی اضافه کرد: تفکر رویانیان یک برنامه 5 ساله است که قراردادی را با مدرسه فوتبال ترافیک برزیل منعقد کردیم که اهمیت فراوان به تیم های پایه ای را نشان می دهد.


وی ادامه داد: دانشگاه پرسپولیس نیز در ادامه کارهای پایه ای افتتاح شد تا وقتی بازیکنان به سن سربازی رسیدند در دانشگاه پرسپولیس دانشجو شوند و سپس در اختیار خود باشگاه قرار بگیرند و باید با کمک پیشکسوتان، هواداران و بازیکنان یک پرسپولیس خوب را بسازیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها