کد خبر: ۹۸۳۷۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۱۹ آذر ۱۳۹۱
رفتار این افراد انسان را یاد این داستان معروف می اندازد که شخصی وارد شهری شد و پرسید بزرگ این شهر کیست؟ و بعد از این که بزرگ شهر را پیدا کرد، بی دلیل سیلی محکمی در گوش بزرگ شهر خواباند. وقتی علت را از او جویا شدند گفت؛ اگر می خواهی بزرگ شوی بابد با بزرگترین فرد شهر در بیفتی.
به گزارش بی باک، در هفته گذشته آقای رسول جعفریان در مصاحبه ای که با سایت فیلتر شده بازتاب داشت، توهین های فراوانی را نثار حجت الاسلام پناهیان کرد که انتشار بد اخلاقی وی توسط  رسانه های انقلابی موج گسترده ایی از اعتراض نخبگان و نیروهای ارزشی را به دنبال داشت.



در روزهای اخیر که اعتراضات فراوانی از سوی نیروهای انقلابی صورت گرفت؛ در این میان یک دانشجو در نقد صحبت های جعفریان  یادداشتی نوشته بود  و ضمن نقد صحبت های وی یاد آور این مطلب شده بود که آقای جعفریان در کتاب خود (جریان ها و سازمان های سیاسی مذهبی...)از انجمن حجتیه دفاع کرده است که این یادداشت باعث موضع گیری رسمی رسول جعفریان  و مصاحبه مجدد وی با سایت بازتاب شد و او ضمن تکذیب نکردن  حمایت خود از حجتیه، استناداتی را از شهید مطهری و شهید بهشتی در تایید حجتیه بیان داشت و دوباره در مصاحبه خود توهین های را نسبت به پناهیان روا داشت.

متن صحبت های جعفریان پیرامو ن انجمن حجتیه:

"بنده شواهدی درباره نقش انجمن حجتیه در دو دهه پیش از انقلاب را دارم. شما توجه دارید که بحث انجمن بعد از انقلاب به مقدار زیادی سیاسی بوده و حتی همین الان هم هستند کسانی که در انجمن بودند نظام در مقامات بالا آن ها را حفظ کرده است. بسیاری از این اتهامات چه آن وقت که تندروهای چپ مطرح می کردند و چه حالا که تندروهای راست مطرح می کنند، تبلیغاتی است. "

وی همچنین ادعا کرد که طبق استناداتی که دارد شهید مطهری و شهید بهشتی هم از حجتیه حمایت کرده اند.

در ادامه جعفریان مجددا توهین های خود را نسبت به پناهیان پی گرفت:

"این که یک منبری با چند تا طلبه تازه کار تندرو صبح تا شب هرچه منبر می روند، بحث ظهور راه بیندازند، یا سی دی ظهور نزدیک است را حمایت کنند، یا سی دی دوم را که لحظه دیدار است آماده بکنند، چندین سایت درست کنند و ده جور عکس این و آن را به عنوان مقدمات ظهور بیاورند، نوعی غلو در بحث مهدویت است و ربطی به اصل آن که مسلم است ندارد."



اما نکته ایی که در این میان بسیار جالب و طنز آلود است اینکه آقای جعفریان در مقابل یادداشت یک دانشجو به شکلی موضع گیری کرده و استنادات آورده است که گویا یک مقامی در سطح وزیر و... به تفکرات وی تهاجم کرده است و از طرف دیگر برخوردهای سایت منتسب به مهدی هاشمی که به خاطر همین خوش رقصی های فراوانش در پازل دشمن، فیلتر شده است، در روزهای اخیر نزدیک به ده مطلب بر علیه پناهیان کار کرده است، به طوری که گویا در دنیا موضوعی مهمتر از فحش دادن به پناهیان وجود ندارد.

رفتار این افراد انسان را یاد این داستان معروف می اندازد که شخصی وارد شهری شد و پرسید بزرگ این شهر کیست؟ و بعد از این که بزرگ شهر را پیدا کرد، بی دلیل سیلی محکمی در گوش بزرگ شهر خواباند.  وقتی علت را از او جویا شدند گفت؛ اگر می خواهی بزرگ شوی بابد با بزرگترین فرد شهر در بیفتی.

از طرف دیگر استاد پناهیان در پنج شنبه این هفته سخنرانی خود در هیئت شهدای گمنام را با موضوع نفاق شروع کرد و در اواسط سخنرانی گوشه ایی از موضوع به مبحث ظهور مربوط می شد و ایشان مانند گذشته به اندازه ایی که این مبحث به موضوع سخنرانی مربوط می شد اشاره کردند و بعد هم ادامه مطلب خود را بیان داشتند.

مشخص است که صحبت های وی برخاسته از مفاهیم عمیق دینی است که بعد از این همه توهین و حمله به این سنخ سخنرانی هایش  بازهم همان مباحث را بدون هیچ گونه کم و زیادی مطرح می کند.

سایت بی باک تعمدا قسمتی از این سخنرانی را که در در پنج شنبه 16 آذر در هیئت شهدای گمنام بیان شده است، تقدیم می کند:

"این نفاقی که درمنطقه وجود دارد،آنقدر پیچیده خواهد شد که با ظهور سفیانی هم جلوه های بسیار بزرگی از آن راخواهید دید اگر آقا امام زمان (عج) و هم چنین سفیانی ظهورشان و خروج شان الان باشد، اوضاع الان با آن شرایط جور در میاد. البته زمان برای ظهور تعیین نمی کنیم، اما می گوییم شرایط الان با شرایطی که ظهور می خواهد رخ دهد،خیلی نزدیک است، زیرا:

1)سفیانی درشام ظهور می کند....................الان هم....................شامات ملتهب است.

2)بی رحمی های شدیدی در شامات دیده می شود..................سفیانی هم بی رحمی های عجیب غریبی دارد.

3)سفیانی منافقانه عمل می کند.

*بعد از ظهور، نفاق ضعیف می شود، پس باید نفاق را بشناسیم تا بوسیله ما تضعیف شود و فتنه شناسی مان تقویت شود.

پس برای شناخت نفاق، دلایل دیگری من جمله:

1-وضعیت جهانی و وضعیت منطقه

2-ضرورت های سه گانه شناخت نفاق در آخرالزمان

3- این که وقتی مومنیم، مومن باید کفر و نفاق را بشناسد تا هم خود دچار نشود، و هم دیگران در این راه را بشناسد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
عبدالرضا راد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۴ - ۱۹ آذر ۱۳۹۱
۳
۱۵
این قدر از پناهیان دفاع کنید تا فکر کنه خداست
یه استاد تاریخ بیشتر اطلاعات در رابطه با ظهور داره یا یه طلبه ی سخنران حوزه
از 598 بعید بود کهاین قدر بی دلیل دفاع یا رد کنه متاسفم برای این سایت بی انصاف
متاسفم برای همه ی598 تی هایی که دم از عدالت در تحلیل می زنند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها