کد خبر: ۹۸۳۶۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۱۹ آذر ۱۳۹۱
رئیس مجلس از کمیسیون آموزش و تحقیقات و همچنین وزارتخانه‌های بهداشت و آموزش و پرورش خواست تا بازگشت کامل مصدومان حادثه پیرانشهر به زندگی عادی پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری علی لاریجانی در صحن علنی امروز مجلس بعد از توضیحات وزیر آموزش و پرورش گفت: آنچه در پیرانشهر اتفاق افتاد حادثه تلخی بود که قلوب ملت ایران را متأثر کرد و لازم است درباره آن اقداماتی صورت گیرد.

وی افزود: اول اینکه باید مشخص شود مقصر این حادثه کیست و با آن برخورد شود و البته با آموزش و تعلیم و ریشه‌یابی اینگونه حوادث از تکرار آن جلوگیری شود.

لاریجانی گفت: حادثه اخیر نشان داد که یا آموزش‌های اولیه کم بوده و یا افراد دستپاچه شده یا تعلل داشتند که باید بررسی و برخورد شود.

وی ادامه داد: در همین حال افرادی که آسیب‌دیده‌اند باید مورد توجه قرار گیرند و همانطور که وزیر آموزش و پرورش وعده داده‌اند تمامی هزینه‌های مربوط به آنها پرداخت شود و وزارت بهداشت و آموزش و پرورش تلاش کنند تا با توجه به اینکه این دانش‌آموزان دختر هستند تا رسیدن به شرایط عادی و بازگشت آنها به اجتماع تمام تلاش‌ها صورت گیرد و هزینه‌ها پرداخت شود.

وی همچنین از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز خواست تا حل کامل این مشکل و تحقق وعده وزیر آموزش و پرورش، عبور مصدومان این حادثه از این مرحله و رسیدن به زندگی عادی پی‌گیری‌های لازم را انجام دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها