کد خبر: ۹۸۳۰۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۱۸ آذر ۱۳۹۱
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اتخاذ تصمیم نهایی در مورد مانوئل ژوزه را به منوط به ارزیابی نظر هواداران و نظر کمیته فنی کرده است!

به گزارش598 به نقل از جام ورزشی؛ با اعلام خبر سرمربیگری موقت یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس تا روز دوشنبه و برگزاری جلسه کمیته فنی بسیاری به این مساله رسیدند که کار مانوئل ژوزه در این تیم تمام شده و باید منتظر صدور حکم اخراج وی بود اما ظاهرا هنوز نمی‌توان با قطعیت از اخراج گفت و این مهم صد درصد نشده است! محمد رویانیان که صبح امروز از ایتالیا به تهران رسیده به این مساله اشاره کرده که ژوزه هنوز اخراج نشده و او در حال بررسی شرایط است و تمام جوانب کار را در نظر می‌گیرد.


رویانیان که در بدو ورودش به باشگاه پرسپولیس در خصوص برکناری حمید استیلی از سرمربیگری تیم با وجود فشار رسانه‌ها و افکار عمومی با سعه صدر فراوانی کار کرد و با حوصله دنبال گزینه‌های متعدد خارجی رفت اکنون نیز نمی‌خواهد خیلی سریع حکم اخراج ژوزه را صادر کند.


در طول نیم‌فصل گذشته این مساله در دو سه مقطع رخ داد و رسانه‌ها گمانه‌زنی‌هایی در خصوص جانشینان ژوزه مطرح کردند ضمن این‌که تقریبا نیمی از افکار عمومی از‌‌ همان هفته‌های ابتدایی از مربی پرتغالی نا‌امید شده و اعتقاد داشتند این مربی هر زمانی که از کار برکنار شود پرسپولیس متضرر نخواهد شد.


جبهه‌گیری بازیکنان علیه سرمربی‌شان هم همواره یکی از مسائلی بود که جایگاه مانوئل را به خطر می‌انداخت و با به اوج رسیدن این جبهه‌گیری‌ها اوضاع بیشتر به ضرر مانوئل شد.


با این وجود در تمام مقاطعی که حرف از اخراج مانوئل به میان آورده می‌شد رویانیان از سرمربی تیمش حمایت کرد و حتی در مصاحبه‌هایی روی این مساله تاکید داشت که ژوزه تا آخر فصل در تیم خواهد ماند.


با این حال باخت به تراکتورسازی و شدت موضع‌گیری بازیکنان علیه سرمربی پرتغالی تیم، رویانیان را تا حدودی متحول کرد و نظر او نسبت به حمایت قاطع از این مربی تغییر یافت تا حکم به مربیگری موقت گل‌محمدی بدهد.


البته این اقدام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس سنجیده بوده و او در نظر دارد طی این یکی دو روز بازخوردهای تصمیمش را ببيند و البته کار یحیی در تیم را زیر نظر بگیرد. ظاهرا برای رویانیان مهم‌ترین چیز نظر مردم و هواداران است و او دوست ندارد بر خلاف رای اکثریت تصمیم نهایی را اتخاذ نکند. وی در این مقطع دوست دارد بداند چند درصد هواداران با برکناری ژوزه موافقند و چند درصد یحیی گل‌محمدی را گزینه مناسبی برای هدایت تیم می‌دانند.


با اين حال او برای اتخاذ تصمیم نهایی فقط تا روز دوشنبه فرصت دارد چرا که بعد از برگزاری جلسه کمیته فنی باید به صراحت اعلام کند مانوئل در تیم می‌ماند و به کارش ادامه می‌دهد یا گل‌محمدی جانشین او خواهد بود.


محمد رویانیان قبل از حضور در تهران پای پلکان هواپیما در خصوص برکناری مانوئل ژوزه گفت: «اخبار و شایعاتی که در برخی رسانه‌ها در خصوص برکناری ژوزه مطرح می‌شود صحت ندارد و ماهنوز هیچ تصمیم قاطعی در این خصوص نگرفته‌ایم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها