کد خبر: ۹۸۳۰۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۱۸ آذر ۱۳۹۱
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «اگر چند بار با بازیکنان ایرانی در خصوص صحبت کردن خارج از حیطه وظایف‌شان برخورد می‌شد، دیگر این موضوع تکرار نمی‌شد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ مهدی مهدوی‌کیا پس از تمرین تیم پرسپولیس در خصوص اینکه او بازیکن محبوب مانوئل ژوزه است و نظرش درباره این سرمربی چیست، خاطرنشان کرد: «من با هر سرمربی کار می‌کنم. 4-5 بازی اول من نیمکت نشین بودم آن وقت چگونه می‌گویید من بازیکن محبوب ژوزه بودم؟ باید وظایف هر کسی مشخص باشد به بازیکن مربوط نیست که سرمربی چه کسی است. من بازی خودم را در زمین انجام می‌دهم و هیچ ربطی به من ندارد.»


وی در خصوص ماندن یا رفتن ژوزه عنوان کرد: «بازیکن هیچ وقت نمی‌تواند در مورد سرمربی تصمیم بگیرد این وظیفه کمیته فنی و مسئولان باشگاه است که در مورد آن تصمیم می‌گیرند. چند روز تمرینات تعطیل بود و هنوز هم ژوزه برکنار نشده است.»


کاپیتان تیم پرسپولیس در مورد اینکه برخی از بازیکنان در مورد سرمربی تیم صحبت می‌کنند یادآور شد: «سیستم فوتبال ایران این گونه است. بازیکنان ایران تاکنون در فوتبال حرفه‌ای بازی نکرده و با آن آشنا نیستند و اگر چند بار برخورد با آنها صورت می‌گرفت دیگر اجازه پیدا نمی‌کردند این گونه صحبت کنند.»


وی ادامه داد: «بازیکن ایرانی باید بفهمد وظیفه‌اش چیست و در چه حیطه‌ای صحبت کند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها