کد خبر: ۹۸۲۵۱
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۱۸ آذر ۱۳۹۱
الاهلی تیم دوم لیگ قهرمانان آسیاست. النصر هم که در پلی‌آف است و ممکن است با ما رو به رو شود با خریدهایی که داشته بدون شک یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر آسیا است
khalatbari

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- رسول خوروش در مورد گروه تيم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و این‌که گفته می‌شود قرعه خوبی نصیب این تیم شده است، گفت: من فکر نمی‌کنم در گروه آسانی قرار گرفته باشیم. الاهلی تیم دوم لیگ قهرمانان آسیاست. النصر هم که در پلی‌آف است و ممکن است با ما رو به رو شود با خریدهایی که داشته بدون شک یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر آسیا است. تنها از تیم الغرافه شناخت زیادی ندارم.

وی در مورد اینکه فولاد مبارکه سپاهان همیشه یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا بوده است، خاطرنشان کرد: ما در چند سال گذشته همواره عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم فکر می‌کنم امسال هم سپاهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است.


خوروش در مورد اینکه سپاهان بر اساس نیاز‌هایش در کدام خطوط بازیکن جدیدی جذب می‌کند، عنوان کرد: در حال حاضر مشخص نیست کدام بازیکنان را جذب خواهیم کرد. ما بر اساس نیاز‌هایمان نمی‌توانیم بازیکن جذب کنیم، در نیم‌فصل باید بر اساس بازیکنانی که در دسترس هستند نفرات جدید را بگیریم. شاید نیازهایی داشته باشیم اما افرادی که در دسترس هستند توانایی برطرف کردن نیازهای ما را نداشته باشند.

 وی در مورد برنامه سپاهان در تعطیلات نیم‌فصل افزود: قرار بود اردویی خارج از کشور برگزار کنیم اما به دلیل اینکه بازی‌های جام حذفی را گذاشتند، از این کار بازماندیم. از امروز تمرینات را آغاز می‌کنیم و ممکن است قبل از دیدار جام حذفی در یک دیدار دوستانه به مصاف تیم امید‌هایمان برویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها