کد خبر: ۹۸۲۰۷
زمان انتشار: ۱۸:۳۴     ۱۸ آذر ۱۳۹۱
عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه در پرسپولیس بازیکنی حضور دارد که طی 1.5 سال کمتر از 100 دقیقه بازی کرده، گفت: آماری که جمع آوری کرده ام نشان می دهد پرسپولیس در کادرفنی و بازیکنان نیاز به خانه تکانی دارد.

رضا وطنخواه در گفتگو با خبرنگار مهر، درخصوص جلسه روز دوشنبه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس و تصمیم گیری در خصوص مانوئل ژوزه ضمن بیان مطلب فوق گفت: آمارهای دقیقی را در خصوص عملکرد کادر فنی، بازیکنان و نتایج تیم جمع آوری کرده ام که در جلسه روز دوشنبه کمیته فنی باشگاه ارائه خواهم داد.

وی در همین خصوص افزود: به عنوان نمونه یک بازیکن فعلی پرسپولیس با اینکه 1.5 فصل است که در پرسپولیس حضور دارد و پول قراردادش را دریافت کرده است اما کمتر از 100 دقیقه برای تیم به میدان رفته است. برای موفقیت یک تیم 4 رکن اساسی نیاز است: مدیریت، پشتیبانی، کادر فنی و بازیکنان. آمار نشان می دهد دورکن کادر فنی و بازیکنان در نیم فصل اول عملکرد ضعیفی داشته اند.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هرچند مانوئل ژوزه نتایج خوبی در نیم فصل اول نگرفته است اما این تیم هافبک دفاعی نداشته و هافبک بازی سازی ندارد که در حد و اندازه های نام پرسپولیس باشد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر بین بازیکنان پرسپولیس اختلاف فنی زیادی وجود دارد. در زمان گذشته بین بازیکنان اصلی و نیمکت نشین پرسپولیس اختلاف فنی زیادی وجود نداشت و دست سرمربی تیم در هنگام ارنج کردن و تعویض ها باز بود اما در حال حاضر برخی از بازیکنان تیم از نظر فنی در حد لیگ یک هم نیستند. به همین دلیل می گویم پرسپولیس در زمینه بازیکنان نیز نیاز به ریزش و خانه تکانی اساسی دارد.

وطنخواه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات اصلی پرسپولیس در حال حاضر نبودن خنده و یکدلی در این تیم است یعنی بازیکنان مدام در حاشیه بوده و علیه یکدیگر و حتی کادر فنی صحبت می کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که در صورت تغییر احتمالی کادر فنی گزینه ایرانی بهتر است یا خارجی گفت: در شرایط  فعلی گزینه ایرانی می تواند تاثیر گذار باشد و حتی اگر فرگوسن را هم به ایران بیاوریم کاری نمی تواند بکند.

عضو کمیته فنی پرسپولیس تاکید کرد: در حال حاضر مربیان ایرانی مانند گل محمدی و حتی استیلی،  با توجه به شناختی که از تیم و شرایط پیرامون آن دارند می توانند تاثیر گذار باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها