کد خبر: ۹۸۱۷۷
زمان انتشار: ۱۸:۱۱     ۱۸ آذر ۱۳۹۱
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از سرمربی تیمش گفت: ژوزه هر دفعه با یک نفر مشکل داشت.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، غلامرضا رضایی در پایان تمرین امروز پرسپولیس در مورد عدم مصاحبه با رسانه‌ها گفت: من همیشه به خبرنگاران احترام می‌گذارم و می‌دانم که آنها افراد زحمت‌کشی هستند اما برخی مسائل گاهی پیش می‌آید و بعد از من می‌پرسند که چرا جواب نمی‌دهند، متاسفانه برخی دنبال نقطه ضعف هستند.

وی در مورد اینکه آیا مانوئل ژوزه با بازیکنان مشکل داشته است عنوان کرد: مربی ما مشکل دارد چرا که هر هفته با یک نفر دچار اختلاف می‌شود. چطور قبل از اینکه مصدوم شوم او می‌گفت من بهترین بازیکنش هستم اما وقتی مصدوم شدم صحبت‌هایش را عوض کرد.

رضایی در مورد اینکه شایعه شده که او در لیست مازاد قرار گرفته، اظهار داشت: اگر این اتفاق افتاده باشد حتما این نظر سرمربی و یا باشگاه بوده است. مطمئنا در صورت رقم خوردن این اتفاق باید با من تماسی گرفته می‌شد و کسی این موضوع را  اعلام می‌کردند اما چنین اتفاقی نیفتاده است. روزی که به پرسپولیس آمدم یکی از دلایلم علاقه زیادی بود که به این تیم داشتم و دیگر اینکه می‌خواستم بهترین بازی‌هایم را به نمایش بگذارم. دوست داشتم همیشه با تمام وجود برای پرسپولیس بازی کنم. الان هم از این ناراحت هستم که برخی این صحبت‌ها را بیان می‌کنند و می‌خواهند انسان را خراب کنند.

وی با انتقاد از سرمربی پرسپولیس گفت: ژوزه پس از هر باخت بهانه‌ای می‌آورد. دوست نداشتم از او انتقاد کنم اما چون هنوز از تیم جدا نشده این صحبت‌ها را مطرح می‌کنم اگر رفتنش قطعی بود شاید حرفی نمی‌زدم.

ژوزه پس از هر باخت با آوردن بهانه قصد داشت توجیه کند امسال از هفته اول تا ششم 2 بار مصدوم شدم اما مهم این بود که خودم را سریع به تیم رساندم و شرایط بازی پیدا کردم اما متاسفانه هر بار یک نفر با ژوزه دچار اختلاف و مشکل می‌شد. روزی که دچار آسیب دیدگی شدم از این اتفاق خیلی ناراحت بودم. حالا هم نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. وقتی به پرسپولیس آمدم قصد داشتم با تمام وجودم برای این تیم بازی کنم الان هم اگر قرار بر این شود که در این تیم بمانم با تمام وجود کار می‌کنم اما اگر من را نخواهند بازیکن حرفه‌ای هستم و این مسئله را قبول می‌کنم.

رضایی تاکید کرد: از چند تیم پیشنهاد‌های زیادی دارم و اگر من را نخواهند به این پیشنهادات فکر می‌کنم.

وی در مورد اینکه اگر استقلال به او پیشنهاد بدهد راهی این باشگاه خواهد شد، گفت: راجع به استقلال هیچ صحبتی نکردم و برای من حاشیه درست نکنید. من اگر قرار باشد در پرسپولیس بمانم تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم می‌کنم اما اگر من را نخواهند تصمیم دیگری خواهم گرفت و به پیشنهادهای دیگرم هم می‌اندیشیم. مهم این است که روز اولی که به پرسپولیس آمدم با عشق خودم این تیم را انتخاب کردم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها