کد خبر: ۹۸۰۸۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۱۸ آذر ۱۳۹۱
اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در جلسه فردای خود اقدامات به عمل آمده در تهیه و تدوین لایحه بودجه سال 91 کل کشور را بررسی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی فردا (یکشنبه) با دعوت از دستگاه‌های اجرایی ذیربط ،معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و خزانه داری کل گزارش عملکرد شش ماهه بودجه سال 91 و اقدامات به عمل آمده در تهیه و تدوین لایحه بودجه سال 92 کل کشور را استماع می‌کنند.

همچنین اعضای این کمیسیون در جلسه دوشنبه خود به بررسی سؤال حسن کامران نماینده اصفهان از وزیر کار و رفاه اجتماعی می‌پردازد.

رسیدگی به طرح الزام دولت به تمرکز زدایی و همچنین دعوت از رئیس کل بانک مرکزی برای بحث و بررسی پیرامون گزارش دیوان محاسبات در خصوص برداشت از منابع بانک‌ها و آخرین وضعیت جدول تراز ارزی کشور نیز در دستور کار روز سه‌شنبه اعضای کمیسیون برنامه و بودجه قرار دارد.

کارگروه اقتصادی این کمیسیون نیز روز سه‌شنبه لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم و اصلاحات بعدی آن را مورد بررسی قرار می‌دهند.

همچنین قرار است کارگروه منتخب اعتبارات صنعت آب و برق نیز در جلسه روز دوشنبه در مورد مشکلات صنعت کشور با هم به بحث و تبادل نظر بپردازند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها