کد خبر: ۹۸۰۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۱۷ آذر ۱۳۹۱
امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال با اظهارات خود در نشست مطبوعاتی پس از بازی اخیر این تیم در رشت با اهانت به فرهنگ محله نازی آباد، ادبیات اهالی این محله تهران را به استهزاء گرفته است.
"صراط" ، امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال تهران با اظهارات روز سه شنبه خود ادبیات اهالی یک محله تهران را به استهزاء گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری صراط، سرمربی استقلال در نشست مطبوعاتی پس از بازی اخیر این تیم در رشت با اهانت به فرهنگ محله نازی آباد تهران گفت: «من بچه نازی آباد تاکنون چنین فحش‌هایی را در زندگی نشنیدم که در این مسابقه و در جایگاه سمت راست شنیدم.» قلعه نوعی افزود: «رفتارهایی انجام شد که در شان فوتبال نبود و این فحش‌ها برای منی که بچه نازی‌آباد هستم جای تعجب داشت.»

طی روزهای اخیر برخی از شهروندان محله نازی آباد در جنوب شهر تهران با تماس با دفتر پایگاه خبری صراط خواستار برخورد انضباطی با این مربی فوتبال شدند و مدعی شدند که این اظهارات قلعه نوعی القای فرهنگ فحاشی و بد دهانی به مردم شریف نازی آباد بوده است.

اگرچه مردم این منطقه از وضعیت اقتصادی مطلوبی برخوردار نیستند اما دارای ریشه های فرهنگی و مذهبی قوی هستند که برگزاری هیات های بی شمار عزاداری به ویژه در ایام محرم حسینی خود شاهد این ادعاست.

ذکز این نکته ضروری است که بسیاری از شخصیت های بزرگ کشور از محله نازی اباد تهران برخواسته و در خدمت کشور و مردم درآمدند.

گفتنی است، سرمربی باشگاه استقلال تهران این اظهارات را روز سه شنبه پس از باخت از تیم داماش گیلان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران و در حالی که به شدت از باخت تیم خود عصبی به نظر می رسد در جمع خبرنگاران بیان کرد و مدعی شد که همه ایران بسیج شده بود تا استقلال برابر داماش ببازد. مبارک‌شان باشد که باختیم!

هنوز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه استقلال به این اظهارنظر توهین آمیز این مربی پاسخی نداده اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها