کد خبر: ۹۷۹۷۶
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۱۶ آذر ۱۳۹۱
تنها یک بازیکن دیگر برای این پست وجود دارد که محمدحسین کنعانی مدافع ۱۸ ساله خوزستانی است
پرسپولیس جلال حسینی محسن بنگر

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- با خط خوردن نام حسین ماهینی از لیست تیم ملی اعزامی به مسابقات غرب آسیا تعداد ملی‌پوشان پرسپولیسی حاضر در اردو به دو نفر رسید؛ حالا فقط محمدرضا خانزاده و مهرداد پولادی از جمع پرسپولیسی‌ها راهی کویت خواهند شد و در بازی جام حذفی با ملوان غایب خواهند بود. هر چند نفر دوم یعنی پولادی حتی اگر با تیم ملی به کویت نمی‌رفت هم بعید بود از سوی مانوئل ژوزه در ترکیب قرار بگیرد!

با این حال شاید اصلا نیازی به تعویق افتادن بازی نباشد اما چه بازی روز ۲۴ یا ۲۹ آذر برگزار شود پرسپولیس در خط دفاع مشکل خواهد اشت. با توجه به سیستم مورد علاقه ژوزه که هیچ گونه از آن کوتاه نمی‌آید مصدومیت نورمحمدی و اعزام خانزاده به کویت مشکلاتی را برای نفر سوم خط دفاعی ایجاد خواهد کرد تا سیدجلال حسینی و محسن بنگر تنها باشند.


در این میان تنها یک بازیکن دیگر برای این پست وجود دارد که محمدحسین کنعانی مدافع ۱۸ ساله خوزستانی است. کنعانی بعد از حذف با تیم جوانان ایران حدود دو هفته پیش به تمرینات پرسپولیس برگشت و حتی انتظار داشت در دو دیدار قبلی هم برای تیمش به میدان برود اما باید دید با توجه به حساسیت بازی و این‌که تکلیف حذف یا صعود در یک مسابقه روشن می‌شود، مانوئل ژوزه حاضر به این ریسک خواهد بود که از مدافع ۱۸ ساله‌ای که دوسوم تمرینات فصل و پیش‌فصل و بازی‌ها را به خاطر حضور در اردو و مسابقات تیم جوانان ایران از دست داده استفاده کند یا اتفاقات دیگری در راه است؟

البته یک اتفاق می‌تواند مقابل این مساله را بگیرد و نگرانی‌ها را برطرف کند و آن اینکه مصدومیت نورمحمدی جدی نباشد و او به این دیدار برسد که با توجه به نزدیکی بازی - حداکثر ۱۳ روز – تنها در صورتي كه مصدومیت او فقط کشیدگی همسترینگ باشد شدنی است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها