کد خبر: ۹۷۹۶۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۱۶ آذر ۱۳۹۱
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای صعود به جام جهانی 2014، شش ماه زمان داریم و برای صعود باید شرایطی فراهم کنیم که به آن خوش‌بین باشیم.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش قبل از آغاز تمرین امروز اظهار داشت: متاسفانه تعدادی بازیکن مصدوم داریم و تعدادی نیز به دلایل خاصی نیستند. لیست اولیه ما 30 نفر بود که تغییراتی داشتیم که مجبور بودیم طبق آن لیست بازیکن انتخاب کنیم. رافخائی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. ولی به جای او مهرداد اولادی را دعوت کردیم چون او شرایط خوبی در این هفته‌ها داشت.

وی ادامه داد: حسین ماهینی هم در جمع ما حضور ندارد و سعی کردیم بازیکنان جوان و البته با کیفیتی را دعوت کنیم. اکثر بازیکنان ما زیر 22 سال دارند و می‌توانند تجربه بین‌المللی خوبی کسب کنند. در میان آنها نیز بازیکنان باتجربه قرار دادیم و این بازیکنان سن‌شان زیاد است اما تجربه بین‌المللی کمی دارند. خواستیم با دعوت از جوانان در کنار این بی‌تجربه‌ها خون تازه‌ای به تیم ملی تزریق کنیم.

وی تاکید کرد: ‌ما 6 ماه زمان داریم که بتوانیم شرایطی را به وجود بیاوریم که به صعود به جام جهانی خوشبین باشیم. تصورم این است که اگر بتوانیم دو بازی مقدماتی را پیروز شویم می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا مهرداد اولادی و قاسم دهنوی با سن زیادشان به تیم ملی دعوت شدند، گفت: آنها سن‌شان زیاد است اما تجربه بین‌المللی کمی دارند بازیکنی مثل پولادی و پژمان منتظری به جمع آنها اضافه شده و در تمام خطوط بازیکنان با تجربه داریم.

کی روش در خصوص دعوت علیرضا حقیقی گفت: او یکی از دروازه‌بانان مستعد است. درست است در تیم باشگاهی‌اش زیاد بازی نکرده اما سن کمی دارد و باید او را در مسیر درستی از پیشرفت قرار دهیم. حقیقی می‌تواند هم تیم ملی و هم به باشگاهش کمک کند. البته حامد لک و مکانی نیز جوان هستند و فرصت دارند که تجربه خوبی کسب کنند.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا در مسابقات غرب آسیا به دنبال قهرمانی هستید‌،‌گفت:‌مطمئنا در این بازی‌ها حضوری موفق خواهیم داشت و به تک تک بازی‌ها فکر نمی‌کنیم اما برای هر بازی به سه امتیاز فکر می‌کنیم و می‌خواهیم آموزش خوبی به جوان‌ها داشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها