کد خبر: ۹۷۹۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۱۶ آذر ۱۳۹۱
به دلیل مشکلاتی که بعد از باخت تیم به وجود آمده سفر به پرتغال و اسپانیا را لغو کردم و شنبه به تهران می آیم تا به مسائل و مشکلات تیم برسم
محمد رویانیان
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - محمد رویانیان بعد از دیدار با گالیانی نائب رئیس میلان  و دریافت پیراهن شماره 10 در گفتگویی با سایت گل از ثمر بخش بودن مذاکرات با سران باشگاه میلان خبر داد.
 به گزارش گل رویانیان در توضیح اولین دستاورد سفر اعلام می کند  در چند ماه آینده شاهد تاسیس مدرسه فوتبال میلان در ایران خواهید بود .
وی درباره صحبتهایش با گالیانی گفت:مسئولان میلان از تعداد هواداران پرسپولیس در سراسر ایران و بین المللی بودن تیم ما خوشحال هستند و از این که توانسته ایم با هم به تعامل برسیم خوشحال هستند . آقای ادریانو گالیانی فوتبال ایران را معدن استعداد دانست و از اختمال حضور در ایران  و البته تعدد هواداران میلان در ایران  ابراز خوشحالی کرد.

وی درباره دیدار با مسئولان فوتبال ایتالیا در دو روز گذشته گفت:این دیدارها برای پیشرفت فوتبال و انتقال ایده های جدید از کشور صاحب فوتبالی همچون ایتالیا نه تنها به خاطر پرسپولیس بلکه برای پیشرفت و تعامل با فوتبال اروپا انجام شد من امیدوارم که بتوانم راه جدیدی را در فوتبال ایران شروع کنیم و در موفقیت آن سهمی داشته باشم.


 وی در مورد دیدارهای بعدی خود نیز اضافه کرد:امروز به دیدار مدیران یونتوس می رویم تا درباره راه اندازی آکادمی و تربیت مربیان و کادرهای فنی با آنها گفتگو کنیم .
 رویانیان درباره خرید سهام یک باشگاه پرتغالی برای باشگاه پرسپولیس خبر داد و اضافه کرد: به دلیل مشکلاتی که بعد از باخت تیم به وجود آمده سفر به پرتغال و اسپانیا را لغو کردم و شنبه به تهران می آیم تا به مسائل و مشکلات تیم برسم چرا که الویت اولم هواداران و خواسته هایشان است .
اوی وعده داد تیمی پر قدرت در نیم فصل دوم راهی مسابقات داشته باشیم اما این خبر را هم به هواداران و دوستداران پرسپولیس می دهم که در یک ماه آتی شاهد اتفاقات خوب برای باشگاه خواهند بود.
مهمترین سئوال ما از مدیر پرسپولیس درباره تصمیم گیری برای ادامه همکاری با کادر فنی  که وی گفت:الویت اول من موفقیت تیم در نیم فصل دوم است و دیگر برای ریسک کردن وقت نداریم و امیدوارم که جلسه با ژوزه وکمیته فنی نتایج مثبتی داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها