کد خبر: ۹۷۹۱۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۱۶ آذر ۱۳۹۱
نماینده اصولگرای مجلس نهم با اشاره به هشدار اوباما به دولت سوریه مبنی بر استفاده از سلاح‌های شیمیایی،با بیان اینکه آمریکا دور تازه‌ای از اتهام‌زنی به سوریه را آغاز کرده است، گفت:جنگ تبلیغاتی آمریکا علیه دمشق بالا گرفته است
به گزارش 598 به نقل از تابناک، ایرج ندیمی، در خصوص هشدار اوباما به دولت سوریه مبنی بر استفاده از سلاح‌های شیمیایی، گفت: دولت اسد بارها اعلام کرده است که قصد به کارگیری سلاح‌های شیمیایی در درگیری با مخالفان را ندارد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هیچ‌گونه شواهد مشخصی ‌از سوی دولت آمریکا مبنی بر اینکه دولت بشار اسد درصدد به کارگیری سلاح‌های شیمیایی است، وجود ندارد، افزود: سخنان اوباما می‌تواند نوعی زمینه‌سازی برای حمله نظامی به سوریه به حساب آید.

وی با بیان اینکه مخالفت واشنگتن با دولت سوریه علاوه بر جنبه داخلی جنبه خارجی نیز دارد، ادامه داد: اتحادهایی که در جهان در برخورد با نظام حاکم بر سوریه شکل می‌گیرد نشان دهنده این است کشورهای منطقه برای جلوگیری از حمایت‌های اسد از جبهه مقاومت به مخالفان دولت سوریه کمک می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه سوریه گذرگاه مقاومت برای جنگ با رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: حامیان این رژیم در خاورمیانه با هدف تضعیف جبهه مقاومت با تزریق تسلیحات به داخل سوریه و کمک‌های مالی سعی بر تقویت مخالفان دولت اسد دارند.

ندیمی با یادآوری از هم‌گسیختگی بین مخالفان دولت سوریه، تصریح کرد: در روابط مخالفان تنها ضوابط ائتلاف حکم فرمایی می‌کند در حالی که وحدت و همدلی میان آنان وجود ندارد و علاوه بر دولت اسد با کل مردم سوریه روبه رو شده‌اند.

وی با بیان اینکه درگیری مخالفان مسلح و ارتش در سوریه یک جنگ شهری است، خاطر نشان کرد: جنگ در سوریه به غیر از این حالت نمی‌تواند صورت دیگری به خود بگیرد که این امر حاکی از آن است که تلاش‌ِهای مخالفان به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم با یادآوری نوع جنگ در سوریه و قدرت ارتش این کشور، تصریح کرد: هرگونه پاکسازی مخالفان برای ارتش سوریه ممکن خواهد بود.

در نشانه‌ای تازه از بالا گرفتن جنگ روانی و تبلیغاتی آمریکا علیه دمشق، باراک اوباما رییس جمهور این کشور به حکومت سوریه درباره استفاده احتمالی از سلاح‌های شیمیایی هشدار داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها