کد خبر: ۹۷۸۱۴
زمان انتشار: ۲۰:۴۷     ۱۵ آذر ۱۳۹۱
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «تنها دليل جدايي من از پرسپوليس مشکلاتي بوده که با مانوئل ژوزه داشته ام، نه چيز ديگري.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ ايمون زايد چهارشنبه ايران را ترک مي‌کند. مهاجم سابق قرمزها همان روز بخشي از پول قراردادش را پس از فسخ مي‌گيرد و از جمع پرسپوليسي‌ها جدا مي‌شود. اين بازيکن که همراه همسر خود در تهران به سر مي‌برد، به احتمال فراوان در ليگ ايرلند به ميدان خواهد رفت.


زاید در جدیدترین اظهارنظر خود گفته است که علت اصلي جدايي زايد از جمع قرمزها مشکلاتي بوده که با مانوئل ژوزه داشته است. اين بازيکن حتي با سرمربي تيمش برخورد سردي داشت. زايد توضيح داد: «من سال گذشته سه بار براي تيم هت‌تريک کردم. گل‌هاي خوبي براي تيم زدم و توقع داشتم امسال براي تيم بيشتر بازي کنم ولي به من گفتند بايد روي نيمکت‌بنشيني. به من فرصتي داده نشد، در حالي که با عملکردي که سال قبل داشتم بايد در ترکيب ثابت قرار مي‌گرفتم. اين تنها دليل جدايي من از پرسپوليس است، نه چيز ديگري.»

 

وی در خصوص تیم بعدی اش گفت: «در حال حاضر چند پيشنهاد دارم. يکي از ايرلند است. چند پيشنهاد اروپايي هم هست. در ايران هم چند باشگاه با مدير برنامه‌هايم تماس گرفته‌اند. هنوز تصميم خودم را نگرفته‌ام. چهارشنبه از ايران مي‌روم. فکر نمي‌کنم فعلا به ايران برگردم.»


گفته مي‌شد زايد به دليل اصرارهاي همسرش مي‌خواهد از ايران برود. اما او اين حرف‌ها را تکذيب کرد و گفت: «اصلا صحت ندارد. همسر من از سال گذشته تا به حال سه بار به ايران آمده و مي‌توانم به جرات بگويم عاشق ايران است. او روي من فشاري ايجاد نکرده که در ايران نمانم. اتفاقا او خود را در اين مسائل دخالت نمي‌دهد و مرا در تصميم‌گيري آزاد گذاشته است. اين حرف‌ها شايعه است. من خودم تصميم گرفته‌ام که جدا شوم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها