کد خبر: ۹۷۶۷۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۱۵ آذر ۱۳۹۱
اجرای پروژه هایی از این دست را می توان در راستای اهداف شوم استکبار تفسیر کرد. چراکه استقلال و تشکیل کشور مستقل کردستان از آرزوهای دیرینه آنان بوده است. بر همین اساس و بر طبق نقشه خاورمیانه بزرگ آمریکا، مناطقی من الجمله بخش کردنشین کشورهایی چون ایران، عراق، ترکیه و سوریه بعنوان کشوری تجمیعی یا کشورهای مستقل شناخته می شوند!
طی روزهای اخیر تبلیغ در جهت استقلال منطقه خودمختار کردستان عراق از دولت مرکزی شدت گرفته است.



به گزارش سرویس بین الملل صراط؛ در این بین شبکه خبری العربیه، وابسته به گروه های سلفی حکومت آل سعود با ذوق زدگی مفرط به انعکاس این خبر پرداخته است.
بر این اساس پس از اعلام موفقیت آمیز نبودن مذاکرات میان مسعود بارزانی و مقامات عراقی در بغداد، رسانه های معلوم الحال با انتشار تصاویری از تظاهرات مردم منطقه کردستان عراق، از شعارهای استقلال طلبانه آنان حمایت کردند!
فعالان سیاسی در عراق پیشتر نگرانی خود را از تجزیه این کشور به سه قسمت "شیعه"، "سنی " و "کردنشین" اعلام کرده بودند.
ناآرامی های اخیر در منطقه کردستان سوریه را نیز می توان در همین راستا تجزیه و تحلیل کرد.



اجرای پروژه هایی از این دست را می توان در راستای اهداف شوم استکبار تفسیر کرد. چراکه استقلال و تشکیل کشور مستقل کردستان از آرزوهای دیرینه آنان بوده است.
بر همین اساس و بر طبق نقشه خاورمیانه بزرگ آمریکا، مناطقی من الجمله بخش کردنشین کشورهایی چون ایران، عراق، ترکیه و سوریه بعنوان کشوری تجمیعی یا کشورهای مستقل شناخته می شوند!



فلذا می توان ناآرامی های اخیر در مناطق کردنشین عراق و سوریه را بخشی از پازل منحوس "خاورمیانه بزرگ" دانست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها