کد خبر: ۹۷۶۱۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۱۵ آذر ۱۳۹۱
علي ضيا مجري جوان تلويزيون در اظهار نظري جالب گفت: «با توجه به معناي AFC نبايد از انتخاب فدراسيون فوتبال ايران متعجب بود.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان برترین فدراسیون فوتبال قاره آسیا واکنش های زیادی را در محافل ورزشی و به خصوص فوتبالی ایران به همراه داشت و در کل می توان گفت که این انتخاب از سوی AFC اصلا مورد اقبال جامعه فوتبال ایران و در راس آن ها رسانه قرار نگرفت.


از روز انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان فدراسیون برتر قاره آسیا، روزی نیست که شاهد نقد های منصفانه و گاهی هم غیر منصفانه در خصوص این انتقاد و ایراد گرفتن به کفاشیان و فدراسیونش و حتی ای.اف.سی می پردازند. اما جالب ترین انتقاد که با زبان طنز نسبت به این انتخاب صورت گرفت، نقدی بود که علی ضیا، مجری جوان و معروف تلویزیون ایران در جریان برنامه زنده ای که هر روز صبح از شبکه سوم سیما روی آنتن می برد عنوان داشت.


علی ضیا با زبان طنز این انتخاب را به باد نقد گرفت و گفت ای.اف.سی (AFC) عاشق علی کفاشیان است و هر از گاهی برای ثابت کردن این عشق، فدراسیون او را به عنوان بهترین فدراسیون آسیا معرفی می کند.


وي پا را از این هم فراتر گذاشت و گفت: «اصلا می دانید چرا به کنفدراسیون فوتبال آسیا می گویند ای.اف.سی (AFC)؟ چون ای.اف.سی اصلا مخفف جمله "ای فدات شم کفاشیان" است.»


ضیا گفت: «A-ای یعنی همان ای... F-اف که یعنی همان فدات شم و چون کفاشیان رو با C هم میشود نوشت C هم به منزله همان کفاشیانه و در کل این که کلا AFC یعنی "ای فدات شم کفاشیان". پس اینقدر نگوئید چرا AFC کفاشیان رو به عنوان بهترین رئیس فدراسیون آسیا انتخاب کرده.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها