کد خبر: ۹۷۴۳۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۱۴ آذر ۱۳۹۱
مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشورگفت: با ورود یک سامانه بارشی اسمت شمال غرب و غرب به کشور میزان آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کاسته خواهد شد.

بولتن نیوز : عبدالرضا امیدوار، مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با ارزیابی و ضع آب وهوای امروز کشور گفت: طبق بررسی های به عمل آمده، براساس نقشه های پیش یابی در روزهای آینده در سواحل و جزایر خلیج فارس، تنگه هرمز و سواحل دریای عمان افزایش ابر،وزش باد،رگبار و رعدو برق پیش بینی می شودو در سایر مناطق کشور طی امروز جو پایدار بوده که با افزایش آلاینده های جوی به ویژه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت همراه خواهد بود.

امیدوار تصریح کرد:امروز در سواحل شمالی کشور و استان اردبیل و ازبعدازظهر فردا در استان خراسان شمالی و رضوی وزش باد نسبتا شدید خواهد بود که در سواحل شمالی با افزایش دما همراه می باشد واز بعدازظهر با ورود یک سامانه بارشی از سمت شمال غرب و غرب به کشور افزایش ابر و بارندگی شروع می شود.

وی افزود:فردا بارش ها در غرب کشور تشدید می شود و دامنه فعالیت سامانه به جنوب غرب ،دامنه های زاگرس،دامنه های جنوبی البرز و سواحل غربی دریای خزر نیز می رسد ودر این روزاز میزان آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کاسته خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی وضع هوای کشور در خصوص وضعیت آب و هوای استانهای تهران و البرز گفت: آب و هوای استانهای تهران و البرز امروز، صاف و غبارآلود و در اواخر وقت افزایش ابر پیش بینی می شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها