کد خبر: ۹۷۳۸۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۱۴ آذر ۱۳۹۱
در دیدار با تراکتورسازی وقتی پولادی روی نیمکت نشست و با وجود کمبود بازیکن جزو تعویضی های پرسپولیس هم نبود مشخص شد مانوئل با این بازیکن مشکل دارد
مهرداد پولادی
به گزارش 598 به نقل از سایت گل-از شواهدو  قرائن اینطور بر می اید که  مانوئل ژوزه ظاهرا با مهرداد پولادی بازیکن ملی پوش تیمش لج کرده و او را در ترکیب تیمش قرار نمی دهد.
 
ژوزه که در ابتدای فصل اعتقاد ویژه ای به پولادی داشت و به نظر می رسید  پولادی یکی از بازیکنان محبوب اوست طی هفته های اخیر کم کم از ترکیب دور شد و حالا دو هفته ای است که روی نیمکت می نشیند.
 
مانوئل در دیدار با مس کرمان و در دقیقه 30 پولادی را از بازی بیرون کشید  و بعدا  اعلام کرد این تصمیم را برای خود پولادی گرفته تا به نوعی از او مقابل ناسزاهای هواداران مس محافظت کند.
 
این اتفاق در دیدار با ذوب آهن  هم رخ داد و پولادی  در نیمه اول از بازی بیرون  رفت تا مانوئل تغییراتش را با بیرون بردن او از میدان آغاز کند.
 
در دیدار با ملوان هم نوبت به نیمکت نشینی پولادی رسید تا این بازیکن  90 دقیقه روی نیمکت باشد و کم کم از ترکیب اصلی دور شود اما در دیدار با تراکتورسازی وقتی پولادی روی نیمکت نشست و با وجود کمبود بازیکن جزو تعویضی های پرسپولیس  هم نبود مشخص شد مانوئل با این بازیکن مشکل دارد.
 
دیروز و در جریان بازی با تراکتورسازی پولادی در بیشتر دقایق بازی در دورترین نقطه از مانوئل روی نیمکت ننشسته و به صورت ایستاده با اخم های درهم رفته بازی را تماشا می کرد.
 
پولادی که به شدت ناراحت و عصبانی به نظر می رسد از شرایط موجود ناراحت است و بیشتر از اینکه به خاطر بازی نکردنش ناراحت باشد از تفکرات فنی مانوئل دلخور است.وی درست مثل علی کریمی به تاکتیک های اتخاذ شده از سوی مانوئل  ایراد می گیرد و تفکرات او را قبول ندارد  و بعید نیست این مسائل به گوش سرمربی لجباز پرتغالی رسیده  و دلیل نیمکت نشینی  چپ پای ملی پوش تیم شده باشد.
 
از طرفی گفته می شود مانوئل به خاطر لجبازی با کی روش  ،پولادی که به نوعی بازیکن محبوب سرمربی تیم ملی است را نیمکت نشین کرده اما بعید به نظر می رسد این مساله درست باشد  و به احتمال فراوان انتقادات  فنی پولادی مهمترین دلیل نیمکت نشینی او در هفته های اخیر بوده است.
 
با این حال باید دید واکنش پولادی به این اتفاقات چیست و از آنجایی که او بازیکن درونگرایی نیست می توان انتظار داشت بیشتر از این حرص نخورد و ناراحتی اش را بروز دهد.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها