کد خبر: ۹۷۲۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۱۴ آذر ۱۳۹۱
سرپرست فدراسیون شنا گفت: برخی‌ به رسانه‌ها خط می‌دهند تا مانع پیشرفت شنا شوند.

برانوش نیک‌بین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص نتایج تیم ملی واترپلوی جوانان ایران در رقابت‌های فهرمانی جهان و کسب یک پیروزی مقابل ترینیدادوتوباگو و دو شکست برابر یونان و رومانی اظهار داشت: نتایجی که کسب کرده‌اند قابل پیش‌بینی بود و ما توقع نداشتیم که رومانی و یونان را شکست دهند. ازبکستان تمرینات خوبی داشته و تدارک زیادی انجام داده است تا برای مسابقات آسیایی 2014 آماده شود.

وی افزود: ما هم تیم آماده‌ای داریم، اما متاسفانه نتوانستیم به رقابت‌های قزاقستان اعزام شویم. واترپلوئیست‌های ایران بازی‌های تدارکاتی کافی نداشتند، ولی ما برای اینکه حقانیت خود را در شنا ثابت کنیم این تیم را به رقابت‌های استرالیا اعزام کردیم. خواستیم با این کار خود ثابت کنیم که شنا تعلیق نیست و تیم‌ها می‌توانند به رقابت‌های مختلف اعزام شوند.

سرپرست فدراسیون شنا درخصوص بازی برابر ازبکستان گفت: امیدوارم ایران برنده باشد. امروز با بازیکنان به صورت تلفنی صحبت خواهم کرد و انگیزه آنها را افزایش خواهم داد تا عملکرد مناسبی داشته باشند. هدف کادر فنی هم برتری برابر ازبکستان است تا تیم ملی به جمع 12 تیم برتر راه پیدا کند، حتی اگر به دور بعد صعود نکنیم چیزی از سرمایه‌های آینده واترپلوی ایران کسر نخواهد شد.

نیک‌بین در مورد صحبت‌هایش در نشست خبری مبنی بر اینکه حسین‌المسلم در سفری که به تهران داشت به خواسته‌هایش نرسید و برای فدراسیون ایران مشکل‌سازی کرد، اظهار داشت: هر خبرنگاری که در آن نشست خبری حضور داشت متوجه صحبت‌های من شد. حسین‌المسلم وقتی به ایران آمد درخواست‌هایی داشت که اگر بخواهیم شفاف‌تر به موضوع نگاه کنیم درخواستش ثبات مدیریت فدراسیون‌ها بود.

سرپرست فدراسیون شنا با بیان اینکه شایعه شکایت حسین‌المسلم از من هم صحت ندارد، تصریح کرد: موضوع رشوه و پول اصلا صحت ندارد و فکر می‌کنم برخی‌ دوستان به رسانه‌ها خط دادند، چون ظاهراً خوشایند برخی‌ها نیست که آرامش شنا را ببینند. خواسته حسین‌المسلم فقط ثبات مدیریت بود و نمی‌دانم چرا برخی‌ها این حرف را به پول و دادن رشوه ربط می‌دهند.

وی با بیان اینکه باید مراقب باشم تا بدانیم چه کسانی این خط‌های غلط را به رسانه‌ها داده‌اند، ادامه داد: حسین‌المسلم نایب رئیس فدراسیون جهانی شنا است و کمی از تغییر جعفری مکدر شده بود. در فدراسیون به روی تمام علاقمندان باز است و قرار نیست تا ابد من رئیس فدراسیون باشم. اگر کسی می‌تواند به ما کمک کند ما آمادگی داریم تا برای بهبود شنا با وی همکاری کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها