کد خبر: ۹۷۲۴۶
زمان انتشار: ۲۳:۳۴     ۱۳ آذر ۱۳۹۱

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدحسین جعفری پس از پیروزی یک بر صفر تراکتورسازی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و مستحق این پیروزی بودیم.

وی درباره القابی نظیر شوالیه که به مدیران ورزشی اهدا می‌شود، عنوان کرد: شوالیه نام کسانی بود که در جنگ‌های صلیبی حضور داشتند. برخی می‌گویند با 3 میلیون تومان شوالیه شوید، شاید به لحاظ فوتبالی اسم و رسمی باشد، اما آیا فتح‌الله زاده شوالیه است؟ وی شخصیت بالا و برجسته‌ای دارد و به نظرم نباید دنبال اسم و رسم‌های این چنینی باشیم و همان حاجی بهتر است.

جعفری درباره مشکلات مالی اولیویرا گفت:‌ مشکل مالی وی حل شده و می‌توانید از خودش هم بپرسید، آخر فصل در خصوص بعضی مسائل صحبت خواهم کرد، به خصوص نحوه پرداخت پول. در این زمینه تاکتیکی داریم که تا به حال هم خوشبختانه خوب پیش رفتیم به کسی همین طوری پول نمی‌دهیم.

وی افزود: بازیکنان خارجی که گرفتیم از روی CD انتخاب کردیم و وقتی توافق کردیم مبلغی هم به آنها دادیم و تعهد هم گرفتیم، اما به یکباره گذاشتند و رفتند. البته از نظر فنی هم مورد تایید ما نبودند.

مدیرعامل تراکتورسازی درباره تعویض مترجم سرمربی این تیم، گفت: این موضوع هم به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. این بنده خدا شبیه اولیویرا است. چه کار کنیم؟ مترجم قبلی به خاطر اختلافات کنار گذاشته نشد، بلکه کار بهتری پیدا کرد و رفت. البته بدون اجازه رفت و ما هم حاضر نبودیم وی ضرر کند. این جدایی ربطی هم به درگیری‌هایی که پیش آمد نداشت. شما هم دست از سرش بردارید.

جعفری درباره وضعیت عقیل اعتمادی عنوان کرد: وی تمام طلبش را دریافت کرده است. مقداری عقب‌افتادگی داشت که به حسابش واریز کردیم. او اگر برگردد می‌تواند ادامه دهد و اگر برنگردد باید مطابق مقررات با او برخورد شود. وی عاشورا و تاسوعا اصرار داشت پول بگیرد اما نمی‌دانست تمام ایران در این روزها تعطیل است و بدون اجازه رفت.

وی درباره اینکه چرا هواداران تراکتورسازی از مدت‌ها قبل در ورزشگاه حاضر می‌شوند عنوان کرد:‌مگر هواداران استقلال و پرسپولیس شب قبل به ورزشگاه نمی‌روند، پس چه ایرادی دارد که تراکتوری‌ها هم زودتر به ورزشگاه بروند.

هواداران ما حرارت‌های خوبی دارند، وقتی که آنها را دیدم اطمینان کردم که پرسپولیس را می‌بریم. وقتی آنها را می‌بینی نمی‌توانی به باخت فکر کنی، ارتباط ما با هواداران مردمی و نزدیک بوده است. اطمینان داشتم با کمک آنها پرسپولیس در آزادی به زانو در می‌آوریم.

وی در پاسخ به این سؤال که امروز روز آشتی تراکتورسازی با هوادارانش بود، گفت: در تمام کشور تماشاگران کم به استادیوم می‌روند، دلایلش را رسانه‌ها پیگیری کنند. حرارت بین تماشاگران از بین رفته است. هر 20 روز یک مسابقه برگزار می‌شود و آن هم در وسط هفته و ساعات نامناسب. ساعت بازی‌ها را نگاه کنید. در تبریز در ضعیف ترین مسابقه‌ 10 هزار نفر به ورزشگاه می‌آمد. اما در بازی مقابل آلومینیوم فقط 5 هزار نفر آمدند.

جعفری درباره اینکه گفته می‌شود وی از جمله مدیرانی است که خواهان رفتن علی کفاشیان است، گفت: این شایعه است، چه حرفی بزنم. کفاشیان با اراده مجمع آمده است و اگر مجمع به این نتیجه برسد که باید برود می‌رود. همه رأی آزاد دارند و تصمیم خواهند گرفت. نمی‌خواهیم کفاشیان هم ضعیف باشد و هنوز هم مجمع تشکیل نشده است، شما هم به این شایعات توجه نکنید.

وی خاطرنشان کرد: فوتبال ما نیاز به تغییرات بنیادی دارد که باشگاه‌ها باید به آن کمک کنند. فوتبال برای ایران است چه با آقای کفاشیان و چه بدون او.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها