کد خبر: ۹۷۰۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۱۳ آذر ۱۳۹۱
دومین دختر هافبک استقلال متولد شد و وی در این زمینه گفت: «گل می زنم و بچه به بغل شادی می کنم!»
به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ میثم بائو هافبک استقلال، تولد دومین دخترش را جشن گرفت. «دنیز» دختر بائو، صبح جمعه در بیمارستان مهر تهران به دنیا آمد.


بائو که بعد از تولد دخترش خیلی خوشحال بود در این باره گفت: «یک دختر داشتم و خدا صبح جمعه یک دختر دیگر هم به من داد.»


او درباره خوش قدمی فرزند جدیدش و موفقیتش در بازی با داماش گفت: «بابت به دنیا آمدن دخترم خیلی خوشحالم و امیدوارم او برایم خوش قدم باشد و کاری کند که مقابل داماش گل بزنم. مطمئنا اگر در این بازی گل بزنم مثل مسی شادی ویژه ای می کنم! شاید مدل بچه بغل کردن شادی کنم و دستم را تکان بدهم ولی عکسش را زیر پیراهنم نمی زنم چون می ترسم بچه ام چشم بخورد!»


اصلیت بائو شمالی است اما همسرش آیلار نوروزی، آذری است و آنها به همین دلیل اسم دخترشان را هم از بین اسامی آذری انتخاب کرده اند: «فعلا اسم دنیز را برای دخترمان انتخاب کرده ایم اما این اسم هنوز صد در صد نشده و باید یک تصمیم نهایی برای انتخاب اسم بگیریم. دنیز اسم یک اسم ترکی به معنی دریاست.»


هافبک استقلال درباره شیرینی دادن به هم تیمی هایش بابت تولد فرزندش هم گفت: «بعد از ظهر جمعه سر تمرین شیرینی بردم و به بچه ها شیرینی دادم. بابت این موضوع انقدر خوشحال بودم که قبلا از اینکه بچه ها گیر بدهند خودم شیرینی شان را دادم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها