کد خبر: ۹۶۹۵
زمان انتشار: ۰۲:۴۴     ۰۴ اسفند ۱۳۸۹
در حالی که ناظران سیاسی منتظر اعلام برائت آقای هاشمی رفسنجانی از جریان فتنه و سران آن هستند،‌ وی با اتخاذ تاکتیک فرار به جلو در سایتش، به اتهام پراکنی علیه رئیس جمهور پرداخت.

به گزارش 598 به نقل از شبکه ایران، سایت "هاشمی رفسنجانی" معمولا با انتشار مطالب مربوط به سال‌های گذشته، موضع رسمی آقای هاشمی را درباره موضوعات روز کشور اعلام می کند.

این سایت امروز هم با انتشار مطلبی به اتهام پراکنی علیه منتقدان آقای هاشمی پرداخت و ادعا کرد که آنان برای رای نیاوردن مجدد رئیس کنونی مجلس خبرگان تلاش می کنند.

با وجود اینکه حتی شخصیت های ساکت هم این روزها علیه جریان آشوب طلب موضع گیری کرده، آقای هاشمی ترجیح داده است که علیه جریان فتنه سخنی نگوید؛ رویکردی که به نظر می رسد حضور فرزندان وی از جمله مهدی و فائزه هاشمی در متن اقدامات جریان فتنه بر آن تاثیر گذاشته است.

سایت شخصی آقای هاشمی در همین راستا،‌ از شخصیت یا ارگان مشخصی نام نیاورد اما با بیان اینکه جریان مورد نظرش با نام امام عصر(عج) معرفی شده، به نوعی رئیس جمهور را مخاطب مطلب خود قرار داد.

این سایت که با انتشار فیلم خطبه های جنجالی آقای هاشمی همزمان با آشوب اسرائیلی 25 بهمن، به حمایت از جریان اغتشاش متهم است، در ادامه، مخاطب نوشته خود را به ایجاد "کینه، اختلاف و تفرقه" و "منحرف بودن" متهم کرده است.

سایت "هاشمی رفسنجانی" سپس هدف اصلی از هجمه به منتقدان آقای هاشمی را چنین بیان کرده است: این جریان انحرافی چرا همچون خاری در چشم تحمل دیدن این مجتهد سیاسی را ندارند و چگونه تمام قوای رسانه ای و مالی و امکاناتی خود را بسیج می کنند تا او را در راس مجلس خبرگان رهبری  و در کنار نظام و مردم نبینند تا یکی از مهم ترین سدهای رسیدن به اهداف خود را از میان بردارند.

سایت "هاشمی رفسنجانی" با نوشتن این جملات تلویحا خبر داده است که اگر آقای هاشمی رای لازم را برای ریاست مجدد خود کسب نکند احتمال دارد دیگر در کنار "نظام و مردم" نباشد.

این سایت البته درباره اتهام پراکنی خود علیه رئیس جمهور توضیحی نداد و روشن نکرد که ارتباط رئیس جمهور با انتخاب نشدن مجدد آقای هاشمی در مجلس خبرگان چیست. و اینکه اگر به گفته آن، اعضای مجلس خبرگان آنقدر از رئیس جمهور حرف شنوی دارند که به سخن او آقای هاشمی را برکنار کنند پس ادعای این سایت دربارهارتباط سرد علما و روحانیت با رئیس جمهور بر چه مبنایی است؟

اما این مطلب در حالی در خروجی سایت شخصی رئیس مجلس خبرگان قرار گرفته است که فعالان سیاسی و دانشگاهی در روزهای اخیر انتقاداتی تند و متعددی را علیه مواضع آقای هاشمی مطرح کرده اند.

به عنوان نمونه محمد رضا باهنر،‌ دبیر‌کل جامعه اسلامی مهندسین‌ اخیرا گفته است که آقای هاشمی باید هرچه سریعتر با اسم و مشخصات، برائت خود را از فتنه‌گران اعلام کند و در صورتیکه موضع خود را نسبت به فتنه‌گران روشن نکند، در ‌مسئولیت‌های فعلی مشروعیت قانونی ندارد.

آقای هاشمی رفسنجانی متهم به حمایت از «جریان فتنه» است به طوری که حتی حاضر به محکوم کردن«آشوب اسرائیلی» 25 بهمن نشد تا موج انتقادات را علیه خود بلندتر کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۸ - ۰۴ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
آقاي هاشمي نمي تواند جريان فتنه را از خودش جدا كند . (مانند روح در بدن است) مردم ولائي همه چيز را رصد ميكنند و در پايش ايستاده اند .مگر شيطان و يا چرب و شيرين دنيا و يا مقام دنيوئي بتواند جدا شود .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۸ - ۰۴ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
بنام خدا
هاشمی آدم نمیشود . خودتان را خسته نکنید . او نخوابیده است که بخواهید بیدارش کنید . خودش را به خواب زده است .
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۴۴ - ۰۴ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
فتنه زنده است تا زمانی که هاشمی زنده است هاشمی و فتنه پیمان ناگسستنی دارند و با مرگ سیاسی هاشمی جریان فتنه هم به زباله دان تاریخ خواهد پیوست.
نفاق از چهرهاشون زده بالا
هنوزم به فکر برگشت و توبه اید؟ الله اعلم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
دو دسته محکوم به فنا هستند یکی: شما افراطی ها و د.م آن تفریطی ها
به فکر پاسخگویی روز قیامت هم باشید 598ها!!!!!!!

پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۹ - ۰۴ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
یه چیزی یاد گرفتین همش میگید فتنه این کارو کرد فتنه اون کارو کرد واقعا شورشو در آوردین!!!
یه کم به درد این مردم فکر کنین ! با ثروت هاشمی چیکار دارید! عرضه داشته پولدار شده! نمیدونم اگه فتنه نبود میخاستین چیکار کنین!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها