کد خبر: ۹۶۹۴۳
زمان انتشار: ۰۷:۰۰     ۱۳ آذر ۱۳۹۱
نماینده مردم قزوین و آبیک از بررسی شش پرونده در کمیسیون اصل نود از جمله شکایت یک شهروند از طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده‌اش در دستگاه قضا خبر داد.

داوود محمدی عضو کمیسیون اصل نود و نماینده مردم قزوین و آبیک در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: اعضای کمیسیون اصل نود مجلس در جلسه امروز خود پرونده‌های شکایات اشخاص حقیقی و حقوقی را مورد بررسی قرار دادند که در جلسه امروز 6 مورد از این پرونده‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: از جمله پرونده‌هایی که امروز در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت شکایت یک شهروند از قوه قضائیه بود که از طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده خود در قوه قضائیه متحمل خسارت شده بود.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: از دیگر پرونده‌های مطرح در جلسه امروز شکایت از واگذاری شرکت مخابرات بود که در این پرونده از نحوه واگذاری و برگزاری مناقصه در مورد شرکت مخابرات یکی از شهرستانها شکایت شده بود.

نماینده مردم قزوین و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در هر دو مورد مراتب طی نامه‌ای به دستگاه‌های ذیربط (قوه قضائیه و مخابرات استان مربوطه) اعلام و از آنها در مورد شکایات مطرح شده توضیح خواسته شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها