کد خبر: ۹۶۶۲۷
زمان انتشار: ۱۶:۲۲     ۱۱ آذر ۱۳۹۱
سازمان بسیج مستضعفین با انتشار نامه‌ای، از عملکرد رسانه‌های کشور در تولید و انعکاس اخبار مربوط به این سازمان بویژه در هفته بسیج تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه 598 متن نامه تشکر سازمان بسیج مستضعفین بدین شرح است:

«همانطور که مستحضرید انقلاب اسلامی ایران آمال و آرزوی انبیاء عظام و اولیاء‌الله، پس از سالها مجاهدت و جانفشانی بزرگ‌مردان و شیرزنان آزاداندیش در بهمن 57 به امامت روح قرن و پشتوانه امت اسلامی عینیت یافت.

امام امت که حکیم‌ترین و دانشمندترین مرد روزگار بود، تمام الزامات یک حکومت دینی را سالها قبل از پیروزی مدوّن کرده و به شاگردان خاص خویش عرضه نموده بودند. از جمله این تدابیر حضرتش که به اذعان یاران، از سال 1342 آنرا بیان فرموده بودند تشکیل «بسیج مستضعفین» بود که کمتر از یک سال پس از پیروزی - یعنی 5 آذر 58 - دستور تاسیس آنرا صادر نمودند.

تشکیل بسیج، ماه‌ها قبل از جنگ تحمیلی، حکایت از سازمانی داشت برای حضور در همه میدان‌های فرهنگی، علمی، سیاسی و نیز نظامی. همین تدبیر آسمانی به اتکا انفاس الهی امام راحل و امام حاضرمان بود که در طول 33 سال مجاهدت خستگی ناپذیرانه بسیجیان ولایت، تمامی میادین مورد نیاز انقلاب را مسخر درس‌آموزان مدرسه عشق گردانده و شاهدان و شهیدان گمنام را فاتحان میدان‌های حساس و نقاط عطف تاریخ نمود.

در این پیروزی و موفقیت که موجب نشر گسترده فرهنگ و تفکر بسیجی در داخل و ابلاغ این دستورالعمل به سایر کشورها گردیده است، بی‌شک نقش و جایگاه رسانه‌ها از اهمیت بالا و والایی برخوردار بوده و با احیاء روح امید و نشاط در قلوب پاک دلسوزان نظام دینی، موجب پراکندن گرد یاس و ناامیدی در قلوب پلید دشمنان گردیده است.

روابط عمومی بسیج که رسالت خطیر اطلاع‌رسانی اقدامات این تشکل را بر عهده دارد به پاس انعکاس رشحه‌ای از تلاش‌های بسیجیان و صحنه‌های جهاد و ایثار دیروز و امروز عاشقان ولایت توسط رسانه‌های محلی و ملی در هفته بسیج، از کلیه مدیران، سردبیران، خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران و تمامی عوامل محتوایی و فنی خبرگزاری‌ها، سایت‌ها، روزنامه‌ها و بویژه تلاش‌های مستمر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قدردانی نموده و تلاش بسیجیان رسانه‌ها را در سراسر کشور ارج می‌نهد.

یقینا رسانه‌های متعهد و انقلابی در اجر و ثواب مجاهدت بسیجیان شریک بوده و در جذب و جلب رضایت پروردگار متعال سرافزار و سربلند بوده‌اند.

در پایان توجه فعالان رسانه‌ای کشور را به این مهم معطوف می‌نماییم که انتشار و انعکاس فعالیت‌های «بسیج» به مثابه «کلید طلایی پیروزی‌های آینده نظام» برای پیروزی نهایی مستضعفین عالم، تکلیف و رسالتی الهی است که بایستی با جّد و جهد و به صحنه آوردن تمام ظرفیت‌ها و توان رسانه‌ای‌مان، در تحقق آن تلاش نماییم؛ باشد که خداوند ما را نیز با بسیجیان امام محشور نماید.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها