کد خبر: ۹۶۵۳۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۱۱ آذر ۱۳۹۱
بازیکن اسبق تیم ملی گفت که در اردوی تیم ملی در هنگ کنگ، او و میناوند به محلی رفتند که این مساله باعث شد او از تیم ملی خط بخورد اما میناوند به فرانسه رفت.
به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ حرف های ابراهیم تهامی در برنامه پنجشنبه شب 90 باعث ایجاد موجی از حاشیه در فوتبال ایران شده است. ابراهیم تهامی در بیان خاطرات مربوط به بازی ایران و استرالیا گفت افرادی که نگذاشتند او به جام جهانی فرانسه برود را نمی بخشد.


در ادامه، تهامی گفت که که در آخرین سفری که با تیم ملی به تورنومنت چهارجانبه هنگ کنگ داشتیم با مهرداد میناوند در مکانی حضور یافتیم که نباید می رفتیم. مهرداد داخل حضور داشت و من کنار در بودم. نمی دانم چرا مهرداد که داخل بود را به جام جهانی بردند اما من را که بیرون حضور داشتم نبردند!


پس از پایان این بخش، میناوند با تلفن عادل فردوسی پور تماس گرفت و به او گفته بود که با این حرف های تهامی، مادرش راهی بیمارستان شده است. فردوسی پور هم جملات میناوند را روی آنتن بیان کرد و گفت میناوند تماس گرفته و اعلام کرده نباید این حرف ها زده می شد که تن خانواده من بلرزد و مادرم به بیمارستان برود. به خاطر دهداری ها، بختیاری زاده و سعداوی جواب شما را نمی دهم. درخواست می کنم یک روز به من فرصت بدهید تا بیایم صحبت کنم. ای کاش تهامی با وجدان تر برخورد می کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها