کد خبر: ۹۶۵۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۱۱ آذر ۱۳۹۱
اول فکر می‌کردم که دوستان هستند که روز تولدم را تبریک گفته‌اند اما بعد متوجه شدم که همه نوشته‌اند: تهامی تهامی، شبکه سه، 90 90.
به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ گل نوشت: مهرداد میناوند، ستاره اسبق تیم ملی ایران که شب گذشته در برنامه 90، مورد اتهام ابراهیم تهامی قرار گرفت، به صحبت‌های تهامی واکنش نشان داد.


* عادل را دوست دارم، اما او بی‌تجربگی کرد!


بزرگ‌ترین مساله‌ای که باعث تعجب من شد، این بود که چرا یک شخص که در نحوه حرف زدن خود تعادل ندارد و حرف‌های عجیبی را بی‌پرده در مورد هرکسی می‌گوید، مجال حضور در چنین برنامه‌ای را می‌یابد و جالب‌تر آن‌که مجری برنامه هیچ تلاشی برای متوقف کردن او ندارد. من عادل را خیلی دوست دارم، اما او واقعا در این امر بی‌تجربگی کرد.


* تهانی تهامی، 90 90، پیامک‌های شب تولدم!


روز گذشته تولد من بود و یک‌باره دیدم که سیل عظیمی از پیامک‌ به تلفن موبایل من روانه شد. اول فکر می‌کردم که دوستان هستند که روز تولدم را تبریک گفته‌اند اما بعد متوجه شدم که همه نوشته‌اند: تهامی تهامی، شبکه سه، 90 90. تهامی پیش از این نیز در مصاحبه‌ای این حرف‌ها را زده بود، اما فکر نمی‌کنم این مساله در ذهن مردم باقی بماند.


* تهامی جز این دوره فرصت دعوت شدن را داشت!


تهامی گفت که من و نعیم مانع حضور او در تیم ملی شدیم در صورتی‌که پست بازی من و نعیم هیچ ربطی به پست او نداشت، من کجا بازی می‌کردم و او کجا. در ضمن تهامی زمانی به تیم ملی دعوت شد که من تازه فوتبالم را شروع کرده بودم. او جز این دوره می‌توانست در دوره پروین یا استانکو نیز به تیم ملی دعوت شود.


* تهامی در برابر آن ستاره‌ها اصلا دیده نمی‌شد!


تهامی در دوره‌ای قرار داشت که ستارگانی همچون علی دایی، خداداد عزیزی و مهدوی‌کیا فرصت داشتند و او با این ستاره‌ها فاصله کیلومتری داشت. اگر آن‌ها ستاره بودند تهامی اصلا دیده نمی‌شد.


* از واکنش نسل 98 خوشحال شدم!


بسیاری از ستاره‌های نسل 98 گفته‌اند که نسبت به گفته‌های تهامی واکنش نشان خواهند داد و نعیم هم روی خط برنامه 90 آمد و در این‌باره حرف زد و من از بابت خوشحالم.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها