کد خبر: ۹۶۵۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۰۲ اسفند ۱۳۸۹

خبرنامه دانشجویان ایران: پس از آنکه جریان ضدانقلاب سبز نتوانست از پروژه 1اسفند بهره ای ببرد، اکنون رسانه های منتسب به این جریان بیش از هر چیز به پروژه کشته سازی روی آورده اند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، سایت عطااله مهاجرانی در خبری با عنوان "شهادت حامد نورمحمدی، دانشجوی دانشگاه شیراز در جریان مراسم اول اسفند" دروغ شاخدار دیگری را منتشر کرد.

دروغ گویی سایت جرس در حالی است که حامد نورمحمدی دانشجوی ترم 4رشته زیست شناسی دانشگاه شیراز توسط یک دستگاه پژو پارس تصادف و متاسفانه فوت کرد اما جرس نوشته است: "وی را از بالای پل نمازی به پایین پرت کرده اند."

این درحالی است که جرس نوشته است: "بنا به گزارش منابع  خبری و شاهدان عینی، در جریان مراسم اول اسفند و بزرگداشت شهدای ٢۵ بهمن، یکی از دانشجویان دانشگاه شیراز به نام حامد نور محمدی جان باخته است."

با اینکه حامد نورمحمدی دیشب حدود ساعت 20درکنارگذر منتهی به خیابان نشاط شهر شیراز تصادف کرده است اما این سایت دروغ گو نوشت: "حامد نور محمدی در محدوده میدان دانشجوی شهر شیراز به شهادت رسیده و رییس دانشگاه نیز این امر را تایید کرده است."

گفتنی است راننده پژو پارس (م م) و ماشین به پلاک ایران63؛21ل... هم اکنون در بازداشت بوده و حتی خط ترمز 31متری این تصادف همچنان در محل مشهود است.

همچنین گفتنی است محل تجمع فرقه سبز که در سایتهای زنجیره ای خود منتشر کرده بودند، میدان نمازی یکی از میادین اصلی شهر شیراز و در ساعت 15عنوان شده بود که البته در کمال آرامش و بی اعتنایی مردم بار دیگر رسوایی و بی آبرویی برای این فرقه ضدانقلاب رقم زد.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۹ - ۰۳ اسفند ۱۳۸۹
۱
۰
از دیروز که خبر فوت دانشجوی سال دوم زیست دانشگاه شیراز منتشر شده ، حرف و حدیث های زیادی مطرح شده است.از جمله اینکه با چماق به سرش زدن و از روی پل نمازی به پایین پرت شده و بچه ها هم دیدن و عکسش تو facebook هست و هم اتاقی هاش را گرفتن و روی خانواده اش فشار است و ... .من دانشجوی دانشگاه شیراز هستم.از دیروز فرقه سبزی ها لباس مشکی پوشیدن ، تو خوابگاه خرما پخش کردن و sms زدن که حتما لباس مشکی بپوشید.وقتی هم بهشون می گی تصادف بوده و راننده اش در بازداشت است ، می گن بس کنید این قدر دروغ نگید و ... .
خدا همه را از خواب غفلت بیدار کنه
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها